The New Stuff - Suit digital marketing

Super Bowl 2018: Τα must των Ad Trends 2018

Panagiotis Sardelis


Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, έλαβε χώρα το Super Bowl με αποκορύφωμα πέραν του παιχνιδιού, τον εθνικό ύμνο, το performance του Justin Timberlake και φυσικά την πολύ-αναμενόμενη προβολή των διαφημίσεων κορυφαίων global brands.

Οι διαφημίσεις που προβάλλονται αποτελούν τόσο εικαστικά όσο και λεκτικά masterpieces καθώς δαπανούνται εκατομμύρια δολάρια για την προετοιμασία μίας διαφήμισης για μία προβολή 30 δευτερολέπτων. Το κυριότερο όμως είναι ότι προδιαθέτουν πολλά από τα trends των ads του 2018 σε παγκόσμιο επίπεδο, ότι είναι τουλάχιστον εφικτό οικονομικά να πραγματοποιηθεί.

Επιστροφή στο… γέλιο

Πέρσι, υπήρχε μεγάλο κύμα σοβαροφανών διαφημίσεων με την ανάδειξη κοινωνικών προβλημάτων όπως η μετανάστευση και η ισότητα. Τα ζητήματα αυτά σίγουρα είναι σημαντικά αλλά τα αποτελέσματα τους αμφιλεγόμενα. Για το NFL, ειδικότερα σε ένα τέτοιο event, είναι σημαντικότερο να κάνεις κάποιον να γελάσει παρά να κλάψει. Ο κόσμος θέλει απλά να απολαύσει το θέαμα, όχι να ευαισθητοποιηθεί για ένα πολιτικό θέμα που στην τελική μπορεί είτε να προσβάλλει είτε να θυμώσει κάποιον. Συνεπώς, για φέτος, το γέλιο θα έχει και πάλι «την τιμητική του», γιατί πολύ απλά ένας καλός τρόπος διαφήμισης δεν είναι μόνο να αναδείξεις τα προβλήματα και τις λύσεις τους αλλά να τα κάνεις να ξεχαστούν για λίγο.

Ad-truistic Concept

Κάποιοι προσπάθησαν να προωθήσουν το χιούμορ, άλλοι τον αλτρουισμό. Μπορεί το ζήτημα να μην είναι τελείως ουδέτερο και σίγουρα εντάσσεται σε ένα ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο ευαισθησίας. Ουσιαστικά, κάποια brands φέτος προσπάθησαν να αναδείξουν τον τρόπο που προσέφεραν, τους λόγους δηλαδή για τους οποίους πρέπει να συνεχίσουμε να είμαστε «καλοί». Τυπικά, δεν είναι τόσο γενικό αλλά άτυπα δεν προσβάλλει κανέναν, όλα σε ένα χωρίς παράπλευρες απώλειες.

Suspense μέχρι τελευταία στιγμή

Ένα πολύ διαδεδομένο φαινόμενο του Superbowl ήταν το prereleasing, το οποίο υιοθετήθηκε γενικά με την πάροδο του χρόνου από πλήθος διαφημιστικών και brands μέσω teaser κα trailer των κύριων campaign ή διαφημίσεων τους. Το ζήτημα είναι ότι πολλοί ήξεραν πάνω κάτω τι θα δουν πριν αυτό βγει on air. Φέτος, αυτό άλλαξε και μάλλον θα αλλάξει γενικά, τουλάχιστον μειώνοντας το πλήθος των πληροφοριών που προ-αποκαλύπτονταν στο κοινό. Τι καλύτερο από ένα teaser σύντομο και έξυπνο που εξάπτει τη φαντασία και προσελκύει το κοινό να κάνει υποθέσεις και συζητήσεις γύρω από αυτό ανάγοντάς το στο κύριο θέμα για το οποίο ανυπομονεί;! Η ανυπομονησία αυτή πάντως είτε αφορά το προϊόν είτε αυτή καθαυτή τη διαφήμιση είναι σίγουρα καλύτερη και πιο παραγωγική στρατηγική για ένα brand από το να σκοτώσει το… buzz που θα μπορούσε να είχε ιδανικά δημιουργήσει.

Happiness, altruism and suspense… Τρεις λέξεις για να θυμάσαι, τρία trends για να εφαρμόσεις το 2018 από τους masters των ads. Εσύ θα μείνεις πίσω; Δοκίμασε τα και δεν θα χάσεις!

Case Studies · Event · Future · Viral

ads · super bowl · trends

Agencies · Brand & Marketing Managers

Communications · Media

Panagiotis Sardelis

Ο Παναγιώτης Σαρδέλης είναι τελειόφοιτος του τμήματος Διεθνών κι Ευρωπαϊκών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Αποτέλεσε μέλος ερευνητικών ομάδων και ΜΚΟ στους τομείς των διεθνών σχέσεων με ειδίκευση στην ενέργεια και τα διεθνή οικονομικά. Ο τομέας των business συνιστά πλέον κύριο αντικείμενο απασχόλησης του με επίκεντρο το digital marketing. Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting