Superbowl Ads 2013
Το Superbowl είναι η μεγαλύτερη γιορτή της τηλεοπτικής διαφήμισης στην οποία συμμετέχουν οι καταναλωτές, καθώς στο ημίχρονο του μεγάλου τελικού στο πρωτάθλημα αμερικάνικου ποδοσφαίρου παίζουν ίσως συγκεντρωμένα τα καλύτερα διαφημιστικά.
Με ένα μέσο κόστος $4m για ένα σποτάκι των 30 δευτερολέπτων, είναι επίσης ένας πολύ ακριβός τρόπος διαφήμισης, τον οποίο αρκετοί διαφημιζόμενοι όπως η General Motors και το Dr. Pepper έχουν εγκαταλείψει προτιμώντας πιο αποδοτικές λύσεις προβολής. Άλλοι πάλι, με ηγέτη τη Budweiser επιμένουν παραδοσιακά. Άλλωστε το προϊόν ταιριάζει με το occasion of use.
Ποιο είναι λοιπόν το trend στα Superbowl Ads; Πολλές διαφημίσεις φτιάχνουν ένα ωραίο story και ζητάνε από τους καταναλωτές να συνδεθούν με το brand, κυρίως μέσω Twitter. Συγκεκριμένα, είχαμε 26 αναφορές για το twitter, 4 για το Facebook, 1 για το YouTube, 1 για το Instagram. Και, λυπάμαι, για τους φίλους του Google+ δεν είχαμε καμία αναφορά σε αυτό το μέσο.
Εκμεταλλευόμενοι το αυξανόμενο trend της δεύτερης οθόνης, όπου οι χρήστες έχουν εκείνη τη στιγμή ένα laptop, κινητό ή tablet, ουσιαστικά δημιουργούν αυτόματα κίνηση γυρω από το brand τους.
Ας δούμε μερικά τέτοια Superbowl Ads από το χθεσινό ματς:
[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=9H0xPWAtaa8]
[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=iymBRSUfz9U]
[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=5ae7E8J7h7Y]
[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=pzfAdmAtYIY]
[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=6kMWLYYcAYw][youtube= http://www.youtube.com/watch?v=Bd3NlM_BijY]
[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=6uFQAqwbwSg]
[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=uPq7jVGPs3g]
[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=CAe-06mUHkI]
[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=oPNr0_6MnDo]
[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=Mldum9YGNEs]
[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=ANhmS6QLd5Q]
και η διαφήμιση που ψηφίστηκε η καλύτερη από το κοινό:
[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=DNWURTYwn3k]
Για τα υπόλοιπα Superbowl Ads, κατευθυνθείτε στο Ads of the World.