Προμηνύονται κανόνια…
Δε θεωρώ σε καμία περίπτωση ότι γνωρίζω τη διαφημιστική αγορά. Κάθε άλλο.
Σε μεγάλο ποσοστό μάλιστα δεν με ενδιαφέρουν τα interruption media. Αντ’ αυτού προτιμώ να βλέπω τι γίνεται στο δικό μου κομμάτι των social media διεθνώς το οποίο απλά είναι το μέλλον.
Τα πρώτα σημάδια είναι η μείωση κατά 38% των κερδών των διαφημιστικών εταιρειών. Αυτό όμως που άκουσα είναι ανησυχητικό: μέσα στον Αύγουστο έρχονται πολλά κανόνια στη διαφημιστική αγορά.
Και ενώ οι socialmediάδες αυξάνονται και πληθύνονται, πολύς κόσμος τόσο σε media αλλά και διαφημιστικούς ομίλους βρίσκεται στο δρόμο και απλήρωτος.
Είναι transitional period παγκοσμίως για όλους, αλλά στην Ελλάδα έρχεται σε κακό timing. Αυτό θεωρητικά σημαίνει ότι οι διαφημιστικές πρέπει να καταλάβουν γρηγορότερα απ’ ότι στο εξωτερικό ότι χρειάζονται τα social media, αλλά προς τα παρόν τα σημάδια δείχνουν ότι αργούν περισσότερο.