The Effie Awards
Αν και μάλλον αρπάζει λιγότερο τα φώτα της δημοσιότητας από τα βραβεία Ermis, είναι τα αγαπημένα μου.
Ο λόγος είναι πως τα Effie Awards δεν έχουν να κάνουν με τη δημιουργικότητα της κάθε διαφήμισης, αλλά με την αποτελεσματικότητά της. Όπως αναφέρει και το site:
Eπειδή βραβεύουν τα αποτελέσματα τα οποία αποδεικνύουν τη στρατηγική σκέψη και τη δύναμη του δημιουργικού και τις επιτυχημένες ενέργειες μάρκετινγκ και επικοινωνίας, οι αποφάσεις της Κριτικής Επιτροπής βασίζονται στη συνεκτίμηση αντικειμενικών κριτηρίων και όχι μόνο στην αξιολόγηση της στρατηγικής και δημιουργικής προσέγγισης. Τα Effie βραβεύουν τις ΙΔΕΕΣ που γεννούν ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. Εκείνες τις ιδέες που οδηγούν σε πραγματικά αποτελέσματα στην αγορά και τη στρατηγική που ενυπάρχει μέσα σε αυτές.
Προς το παρόν κανένας από τους δύο θεσμους δεν έχει ακόμα δημιουργήσει κατηγορία για τα social media, αν και ίσως τα Ερμής να θεωρούν ότι η κατηγορία web μπορεί να επεκταθεί ώστε να περιλαμβάνει και αυτά. Τι κέρδος όμως θα είχε ένας θεσμός που γεννήθηκε από τις offline διαφημιστικές εταιρείες να δώσουν ώθηση σε έναν κλάδο ο οποίος θυμίζει στους πελάτες τους πως τα offline media αργοπεθαίνουν;
Πιστεύω πως πολύ σύντομα θα αρχίσει η πιο αποτελεσματική επικοινωνία (όχι μόνο μακροπρόθεσμα αλλά και βραχυπρόθεσμα) να είναι “socialιστική“.
Εδώ θα είμαστε, αλλά μέχρι τότε να ευχηθώ προκαταβολικά συχαρητήρια στους νικητές των Ermis και αργοπορημένα συγχαρητήρια στους νικητές των Effie.