The New Stuff - Suit digital marketing

Το τέλος του Like-Gating και πώς να το ξεπεράσετε

Despina Skordili


Όπως είχαμε γράψει αρκετό καιρό πριν, το Facebook έχει ανακοινώσει ήδη από το καλοκαίρι ότι σύντομα θα βάλει τέλος στο Like-Gating, δηλαδή στους μηχανισμούς με τους οποίους μία σελίδα προσπαθεί να δώσει κίνητρα σε χρήστες για να γίνουν μέλη της, όπως για παράδειγμα να τους καλέσει να κάνουν like για να παίξουν σε ένα application. Η στιγμή αυτή έφτασε, καθώς μεθαύριο το Facebook καταργεί επίσημα το Like-Gating, αναγκάζοντας marketers και social media managers να αναθεωρήσουν τις πρακτικές που χρησιμοποιούσαν μέχρι τώρα για να εξασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή online προβολή της σελίδας τους.

like-gating

Το social network θέλει κατά κάποιο τρόπο να δώσει ξανά στο like την αρχική σημασία του, καλώντας τους χρήστες να κάνουν like σε μια σελίδα επειδή θέλουν πραγματικά να συνδεθούν μαζί της, επειδή εκτιμούν το brand που εκπροσωπεί ή τους αρέσει το περιεχόμενό της. Ωστόσο, καθώς το digital marketing απαιτεί προσαρμοστικότητα σε κάθε αλλαγή, έτσι και οι επαγγελματίες για τους οποίους το like-gating ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής τους στα social media μπορούν να ξεπεράσουν όσο το δυνατόν πιο αναίμακτα αυτή την αλλαγή και να βρουν νέους τρόπους να κάνουν engage το κοινό τους. Η δημιουργία ποιοτικού περιεχόμενου, το καλαίσθητο design μίας σελίδας, οι διαγωνισμοί με relevant δώρα για το κοινό που θέλει να προσελκύσει το brand και, φυσικά, η σωστά στοχευμένη διαφήμιση αποτελούν πάντα τα βασικά συστατικά μίας επιτυχημένης στρατηγικής.

Αλλά το πρώτο βήμα είναι να συνειδητοποιήσουμε ότι το Like-Gating, όσο κι αν έφερνε γρήγορα αποτελέσματα σε αριθμούς, δεν μπορούσε ποτέ να εγγυηθεί ότι το κοινό το οποίο έφερνε στη σελίδα ήταν ποιοτικό και valuable για την επιχείρηση. Εξάλλου, έρευνες έχουν δείξει ότι ακόμα και οι μισοί fan μίας σελίδας μπορεί να έχουν κάνει like μόνο και μόνο για να πάρουν μέρος σε ένα application ή για να κερδίσουν κάποια προσφορά, συχνά χωρίς να γνωρίζουν καν το brand που εκπροσωπείται. Και, φυσικά, το Like-Gating δεν τους απαγορεύει να κάνουν unfollow τη σελίδα μόλις τελειώσει ο διαγωνισμός ή μόλις πάρουν αυτό που θέλουν.

Επομένως, όσο κι αν η αύξηση των likes κάνει σε πρώτη φάση τα στατιστικά μίας σελίδας να φαίνονται εντυπωσιακά, στη συνέχεια μπορεί ακόμα και να τα βλάψει, καθώς σίγουρα δεν δίνει καλή εικόνα μία σελίδα με εκατοντάδες χιλιάδες likes που έχει όμως σχεδόν μηδενικό engagement στα posts της, καθώς τα μέλη της δεν αποτελούν ουσιαστικούς fans του προϊόντος της.

Facebook · News

like gating

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Despina Skordili

Μετά από τρία χρόνια στη δημοσιογραφία, την κέρδισε ο κόσμος των social media. Αφού ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στα New Media στην Ολλανδία, εργάζεται ως social media brand manager σε digital marketing agency.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting