The New Stuff - Suit digital marketing

Το τέλος του Like-Gating και πώς να το ξεπεράσετε

Despina Skordili


Όπως είχαμε γράψει αρκετό καιρό πριν, το Facebook έχει ανακοινώσει ήδη από το καλοκαίρι ότι σύντομα θα βάλει τέλος στο Like-Gating, δηλαδή στους μηχανισμούς με τους οποίους μία σελίδα προσπαθεί να δώσει κίνητρα σε χρήστες για να γίνουν μέλη της, όπως για παράδειγμα να τους καλέσει να κάνουν like για να παίξουν σε ένα application. Η στιγμή αυτή έφτασε, καθώς μεθαύριο το Facebook καταργεί επίσημα το Like-Gating, αναγκάζοντας marketers και social media managers να αναθεωρήσουν τις πρακτικές που χρησιμοποιούσαν μέχρι τώρα για να εξασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή online προβολή της σελίδας τους.

like-gating

Το social network θέλει κατά κάποιο τρόπο να δώσει ξανά στο like την αρχική σημασία του, καλώντας τους χρήστες να κάνουν like σε μια σελίδα επειδή θέλουν πραγματικά να συνδεθούν μαζί της, επειδή εκτιμούν το brand που εκπροσωπεί ή τους αρέσει το περιεχόμενό της. Ωστόσο, καθώς το digital marketing απαιτεί προσαρμοστικότητα σε κάθε αλλαγή, έτσι και οι επαγγελματίες για τους οποίους το like-gating ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής τους στα social media μπορούν να ξεπεράσουν όσο το δυνατόν πιο αναίμακτα αυτή την αλλαγή και να βρουν νέους τρόπους να κάνουν engage το κοινό τους. Η δημιουργία ποιοτικού περιεχόμενου, το καλαίσθητο design μίας σελίδας, οι διαγωνισμοί με relevant δώρα για το κοινό που θέλει να προσελκύσει το brand και, φυσικά, η σωστά στοχευμένη διαφήμιση αποτελούν πάντα τα βασικά συστατικά μίας επιτυχημένης στρατηγικής.

Αλλά το πρώτο βήμα είναι να συνειδητοποιήσουμε ότι το Like-Gating, όσο κι αν έφερνε γρήγορα αποτελέσματα σε αριθμούς, δεν μπορούσε ποτέ να εγγυηθεί ότι το κοινό το οποίο έφερνε στη σελίδα ήταν ποιοτικό και valuable για την επιχείρηση. Εξάλλου, έρευνες έχουν δείξει ότι ακόμα και οι μισοί fan μίας σελίδας μπορεί να έχουν κάνει like μόνο και μόνο για να πάρουν μέρος σε ένα application ή για να κερδίσουν κάποια προσφορά, συχνά χωρίς να γνωρίζουν καν το brand που εκπροσωπείται. Και, φυσικά, το Like-Gating δεν τους απαγορεύει να κάνουν unfollow τη σελίδα μόλις τελειώσει ο διαγωνισμός ή μόλις πάρουν αυτό που θέλουν.

Επομένως, όσο κι αν η αύξηση των likes κάνει σε πρώτη φάση τα στατιστικά μίας σελίδας να φαίνονται εντυπωσιακά, στη συνέχεια μπορεί ακόμα και να τα βλάψει, καθώς σίγουρα δεν δίνει καλή εικόνα μία σελίδα με εκατοντάδες χιλιάδες likes που έχει όμως σχεδόν μηδενικό engagement στα posts της, καθώς τα μέλη της δεν αποτελούν ουσιαστικούς fans του προϊόντος της.

Facebook · News

like gating

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Despina Skordili

Μετά από τρία χρόνια στη δημοσιογραφία, την κέρδισε ο κόσμος των social media. Αφού ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στα New Media στην Ολλανδία, εργάζεται ως social media brand manager σε digital marketing agency.

Recently Published

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

»

Διαχειριζόμενοι την προσδοκία: Τα 4 κλειδιά για να γεφυρώσετε το κενό εμπειρίας χρήσης.

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο