Η πρώτη ένδειξη πως χρειάζεστε βοήθεια στα social media…
… είναι όταν στη σελίδα του brand σας ανεβάζετε φωτογραφίες και status τις βραδινές ώρες.
Το prime time της τηλεόρασης μπορεί να είναι η βραδινή ζώνη, η οποία δίνει ένα ωραίο lead in στη μεταμεσονύκτια, αλλά στο Facebook ισχύει το ακριβώς αντίθετο.
Το Facebook -όπως και τα περισσότερα social media- είναι ένα μέσο παράλληλης χρήσης. Ο χρήστης εκείνη τη στιγμή μάλλον κάνει multitasking μεταξύ δουλειάς, email και googling. Μάλιστα οι περισσότεροι χρήστες το χρησιμοποιούν τις ώρες γραφείου.
Οπότε αν το brand σας δεν είναι η εξαίρεση στον κανόνα όπου η αγορά του ή η κατανάλωσή του δε σχετίζεται με κάποια βραδινή ώρα (π.χ. φαγητό, ποτό, event), μάλλον είναι καλύτερο να φροντίζετε τα updates σας να γίνονται μεταξύ 09:00 και 17:00 (και κυρίως μεταξύ 11:00 – 15:00).