The New Stuff - Suit digital marketing

Πού πάει το πράγμα;

George Anagnostopoulos


iStock_000014314309Small

Γενικά είμαι πολύ “big picture” kind of guy.

Λίγο η εμπειρία, λίγο η ηλικία ,αλλά δεν είμαι ο τύπος που θα κοιτάξει τη λεπτομέρεια. Ευτυχώς, έχω μια ικανή ομάδα στο γραφείο που το κάνει αυτό. Εμένα με ενδιαφέρει το τι μέλλει γενέσθαι.

Και επειδή νομίζω ότι καλό είναι να ξέρουμε quo vadis, ας δούμε λίγο πού θα το πάνε το πράγμα οι μεγάλες εταιρείες του χώρου.

Ξεκινώντας από τη Google, το πράγμα είναι αρκετά πολυσχιδές.

Πριν από λίγους μήνες, η Google έλαβε άδεια να βγάλει στους δρόμους τα self-driving αυτοκίνητά της, μια τεχνολογία την οποία σίγουρα θα θέλει να κάνει license σε μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Και φυσικά αυτό θα σημαίνει πως τα αυτοκίνητα αυτά θα είναι powered by Google Maps, άρα όταν ο οδηγός ζητήσει (με φωνητική εντολή φυσικά) από το αυτοκίνητό του να του δείξει τα πλησιέστερα εστιατόρια, να είστε σίγουροι πως τα αστεράκια που μαζεύονται σήμερα στο Google Places θα παίξουν το ρόλο τους.

Επιπλέον, η Google στοχεύει στο home automation. Το λεγόμενο Internet of Things θα μας επιτρέπει να ελέγχουμε μέχρι και την τελευταία λάμπα του σπιτιού μας είτε remotely είτε αυτόματα με βάση κανόνες που θα έχουμε θέσει. Και φυσικά αυτό περιλαμβάνει οικοσυσκευές: πλυντήρια, ψυγεία, κουζίνες. Την επόμενη φορά λοιπόν που θα γκουγκλάρουμε «συνταγή για μανιτάρια με τυρί», μην απορήσετε αν το Google σας βγάλει την επιλογή “add ingredients to basket”, παραγγείλει από το τοπικό σας supermarket και σας κλείσει ραντεβού για το πότε θα σας τα παραδώσουν στο σπίτι, αφού πρώτα φυσικά ελέγξει το Google calendar σας και τις ώρες που συνήθως είστε σπίτι με βάση το GPS του κινητού σας. Φήμες θέλουν το project του home automation να περιλαμβάνουν και έξυπνα ρομποτάκια που φροντίζουν το σπίτι.

Δεδομένου ότι η Google είναι από τις εταιρείες που κατέχουν το big data πολύ καλά, δηλαδή τη δυνατότητα του να διαχειριστούν και να επεξεργαστούν τεράστιο όγκο δεδομένων για να βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα, φυσικά έχουν κάνει επενδύσεις στην ιατρική και την υγεία. Μια τέτοια επένδυση που βρίσκω συναρπαστική είναι το 23andme, το site που σκανάρει το DNA του κάθε πελάτη και τον ενημερώνει για τη γενετική προδιάθεσή του σε διάφορες ασθένειες και μετά τον ενημερώνει όταν βγει κάποιο επιστημονικά έγκυρο update για μεθόδους αντιμετώπισης της όποιας ασθένειας για την οποία ο πελάτης είναι σε ομάδα υψηλού κινδύνου.

Μπαίνοντας στα πιο βαθιά της Google, ένα από τα ενδιαφέροντά της είναι τα space elevators, δηλαδή ένα ασανσέρ που μπορεί να μας ανεβάσει στα όρια του διαστήματος, λίγο πιο ψηλά από το σημείο απ’ όπου έπεσε ο Felix για το Red Bull Stratos. Ακόμα, χρησιμοποιώντας δεδομένα για την παγκόσμια και έγκαιρη πρόγνωση του καιρού, πάνε ένα βήμα παρακάτω την ανθρωπότητα πουλώντας ασφάλεια ενάντια των καιρικών φαινομένων ώστε να στηρίξουν τους αγρότες που μπορεί να βρίσκονται σε επικίνδυνες περιοχές.

Ευτυχώς, ανάμεσα στα projects της, είναι βέβαια και τα μη κερδοσκοπικά projects που τρέχει, τα οποία θα βρείτε στο Google.org. Από εκπαίδευση στην Αφρική, καθαρό νερό, καθαρή ενέργεια, ισότητα των δύο φύλων, human trafficking, wildlife protection και πολλά ακόμη. Στη λίστα ας συμπεριλάβουμε και την καταπολέμηση του καρκίνου, μέσα από το Foundation Medicine, το οποίο ερευνά τον καρκίνο σε μοριακό επίπεδο. Και μια που το συζητάμε, έχει επενδύσει και στην Recorded Future, την εταιρεία που κάνει προβλέψεις για το μέλλον.

Και αν σας άρεσαν αυτά, πού να σας πω τι σκοπεύει να κάνει το Facebook, η Amazon, το eBay / Paypal και άλλοι… 🙂

 

 

 

Entrepreneurship · Facebook · Future · Google Plus · Opinion

future · google

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο