The New Stuff - Suit digital marketing

Το μέλλον των Wearables είναι εδώ!

Aris Polizos


Βλέποντας τον ρυθμό με τον οποίο κινείται η αγορά του mobile, αλλά και τρόπο που η καθημερινή επικοινωνία αλλάζει και μπαίνει σε ένα δρόμο εντελώς ψηφιοποιημένο, όχι μόνο σε προσωπικό επίπεδο, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούμε με τα αγαπημένα μας brands, δεν θα πρέπει να μας προκαλεί καθόλου έκπληξη ο θόρυβος που υπάρχει σχετικά με τα wearables και τις αλλαγές τις οποίες φέρνουν. Η επικοινωνία εξελίσσεται μέρα με τη μέρα και αυτό ειναι δεδομένο. Πέρα από τα social media και τα smartphones, των οποίων η έξαρση έχει διαμορφώσει πλήρως τον επικοινωνιακό χάρτη στις μέρες μας, η εισαγωγή νέων τεχνολογιών όπως για παράδειγμα η επαυξημένη πραγματικότητα αλλά και η ωρίμανση των ήδη υπαρχόντων π.χ του mobile internet, τρέφουν τη δημιουργικότητα όλων όσων πρωτοστατούν στον χώρο της ψηφιακής τεχνολογίας, όπως γίνεται συνήθως με την εισαγωγή κάτι νέου στην αγορά.

atelier-wearable-devicesl-atelier

Η αρχή στον τομέα των wearables έγινε με το Project Glass από την Google το οποίο συνδυάζει το mobile internet με την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας, προσφέροντας μια άκρως διαδραστική εμπειρία στον χρήστη, ενώ παράλληλα δίνει άλλη πνοή στον τομέα της διαφήμισης και του mobile marketing. Στον ίδιο δρόμο κινούνται και άλλες πολλές εταιρίες, όπως η Nike με το Fuel Band, η Jaybone με το UP, η FitBit με το Wristband όπως και η Pebble με το Smartwatch, ενώ αναρίθμητα είναι τα παραδείγματα εταιριών που επενδύουν τεράστια ποσά στη προσπάθεια τους να εμφανιστούν ανταγωνιστικές, θολώνοντας μέχρι στιγμής το τοπίο ως προς το ποια πλατφόρμα θα υπερισχύσει και θα έχει τη μεγαλύτερη απήχηση στο καταναλωτικό κοινό.

Rzr_band1

Τα wearables δίνουν τη δυνατότητα συγκέντρωσης εξαιρετικά σημαντικών πληροφοριών ως προς τις συνήθειες των χρηστών, οι οποίες εν συνεχεία μπορούν να βοηθήσουν στη κατασκευή διαφόρων metrics με βάση τα οποία τα διαφημιστικά μηνύματα μπορεί να γίνουν άκρως στοχευμένα με βάση το περιεχόμενο τους αλλά και ως προς τα δημογραφικά στοιχεία των χρηστών ή την τοποθεσία που βρίσκονται, κάτι το οποίο είναι εξαιρετικά χρήσιμο τόσο για το χρήστη όσο και για την εταιρία. Για φανταστείτε λοιπόν, μια εταιρία παραγωγής συμπληρωμάτων διατροφής να είναι σε θέση να στείλει ένα Rss feed σε κάποιον που τρέχει σ’ ένα κοντινό πάρκο και όχι σε έναν που απλά διαβάζει ένα περιοδικό fitness.

Δεδομένου ότι τα wearables μέχρι στιγμής προσφέρουν περιορισμένες δυνατότητες και δεν υπάρχουν αξιόπιστες ενδείξεις αποδοχής τους από το κοινό, ίσως να μην είναι ιδιαίτερα έγκυρο να τα βάλουμε στην ίδια κατηγορία με τα smartphones και τα tablets, παρ’ όλα αυτά η έκρηξη δημιουργικότητας που υπάρχει σε αυτόν τον τομέα τα τελευταία δύο χρόνια και οι τεράστιες επενδύσεις που γίνονται από πολλές εταιρίες πρώτης γραμμής εξηγεί πολλά.

Ανεξαρτήτως όμως του αποτελέσματος που θα έχει η διάδοση των wearables, το γεγονός είναι ένα, θα γίνουν mainstream και οι απανταχού εμπλεκόμενοι στο marketing και την προώθηση θα πρέπει να διαμορφώσουν τις τακτικές τους ώστε να αποφανθούν στο καταναλωτικό κοινό με υπηρεσίες που θα παρέχουν αξία στο τελικό προϊόν, αλλά και θα βελτιώνουν κατά πολύ το UX (user experience).

Απ’ ό,τι φαίνεται, η Google έχει το πιο εύκολο έργο ως προς τον τρόπο επικοινωνίας με το κοινό, αφού λογικά θα μπορεί να προσφέρει άκρως στοχευμένες διαφημίσεις με τη μορφή εικόνων, βίντεο και με τα αποτελέσματα αναζήτησης, θα αλλάξει όμως λογικά ο τρόπος με τον οποίο κατατάσσονται τα αποτελέσματα αναζήτησης, αφού θα επηρεαστεί το SEO από τη στιγμή που οι χρήστες θα μπορούν να δώσουν input μέσω προφορικού λόγου και αλλά και με τη λήψη multimedia (βίντεο, εικόνες).

Οι δυνατότητες των wearables είναι πραγματικά αστείρευτες, ενώ μέχρι στιγμής ίσα που έχουν αγγίξει την επιφάνεια. Το κλειδί όμως για να μπούν για τα καλά στη ζωή μας είναι αφ’ ενός να γίνουν αντιληπτές από τη μεριά των developers και των εταιριών οι πραγματικές ανάγκες των χρηστών, και αφ’ ετέρου να προσπεραστούν διάφορα τεχνικά προβλήματα και να βρεθεί ένας τρόπος συλλογής, επεξεργασίας και αποθήκευσης πληροφοριών, χωρίς όμως να υπάρχει ο κίνδυνος υποκλοπής τους.

Advertising · Future · Interactive · Mobile · Social Media

augmented reality · FitBit · Galaxy Gear · google glasses · Jaybone · Mobile · nike fuelBand · Pebble · Social Media · wearable technology

Aris Polizos

Ο Άρης είναι απόφοιτος του Middlesex University με master στο Digital marketing & Social Media. Εκτός απο fan της διαφήμισης και του experiential marketing του αρέσει να ασχολείται με τη μουσική, ενώ λατρεύει τη ζωγραφική και τα ταξίδια.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting