Η ιστορία της σελίδας της Coca Cola
Το ξέρατε ότι η σελίδα της Coca-Cola στο Facebook δεν στήθηκε από την εταιρεία αλλά από δύο fans του προϊόντος;
Ήρθε λοιπόν η Coca-Cola, βρήκε τη σελίδα έτοιμη αλλά είχε ένα μικρό πρόβλημα. Δεν την έλεγχε.
Τι θα έκανε ένας γίγαντας; Θα έβαζε τους δικηγόρους να καθαρίσουν. Αλλά δεν έκανε αυτό.
Βρήκε τους διαχειριστές, επικοινώνησε μαζί τους, τους ζήτησε να παραχωρήσουν την σελίδα στον έλεγχο της εταιρείας και τους ευχαριστεί για κάθε fan με το να τους αφιερώσει μια γωνία σε ένα tab της σελίδας. Όλοι ευτυχισμένοι.
Για να δούμε τι θα κάνουν άλλα brands στην Ελλάδα όταν τους πάρει κάποιος τη σελίδα ή χρησιμοποιήσει τη μάρκα τους σαν username σε άλλα social networks…