X

Η επίδραση του location accuracy στο mobile marketing

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πόση διαφορά μπορεί να κάνει το location accuracy σε μία mobile καμπάνια; Κατά πόσο επηρεάζει την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα της ή ακόμα και τα conversions; Ή επίσης πόσο σημαντικά είναι τα high-quality location data;

Πρόσφατα, έρευνα αναφορικά με το mobile advertising και την ακρίβεια της τοποθεσίας, απέδειξε ότι υπάρχει σημαντική επίδραση του location accuracy στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στην απόδοση των διαφημίσεων.

Πιο συγκεκριμένα, φαίνεται ότι η διαθεσιμότητα της θέσης αναφορικά με τις διαφημίσεις στα κινητά επεκτείνεται, ενώ αντίθετα η ακρίβεια της γεωγραφικής θέσης υποβαθμίζεται από μια νέα εισροή programmatic impressions.

Ωστόσο, ένα από τα findings της εν λόγω έρευνας είναι πως το ακριβές location targeting οδηγεί σε αύξηση του CTR (click through rate).  Αυτό το αποτέλεσμα προέκυψε ύστερα από μία σειρά test campaings που έτρεξαν σε πολλά διαφορετικά industries που συγκεντρώνουν εκατομμύρια impressions. Κάποιοι από αυτούς τους κλάδους ήταν: ψυχαγωγία, φαγητό & ποτό, retail και automotive. Παρατηρήθηκε, λοιπόν, πως στις καμπάνιες που έτρεξαν με medium location quality το ποσοστό του CTR ήταν μικρότερο από αυτό στις καμπάνιες με good location quality.

Ακόμη, στην ίδια έρευνα μετρήθηκε και η επίδραση της ακρίβειας της τοποθεσίας στα conversions (όπως π.χ. συμπλήρωση φορμών, subscriptions, online/offline transactions), που οφείλονται σε mobile display advertising. Τα αποτελέσματα ήταν κάτι παραπάνω από εντυπωσιακά, καθώς οι μετρήσεις του conversion rate σε όλα τα industries ήταν υψηλότερες και μάλιστα στον κλάδο του retail και του food & drink η αύξηση ήταν κάτι παραπάνω από διπλάσια. Επομένως, είναι εμφανή τα οφέλη από τη χρήση ακριβέστερης τοποθεσίας ως μέρος του targeting κάθε mobile ad.

Κλείνοντας, αυτό που σίγουρα θα πρέπει να κρατήσουμε από την έρευνα αυτή είναι το γεγονός πως οι εκστρατείες οι οποίες ενσωματώνουν location targeting ξεπερνούν συνεχώς εκστρατείες χωρίς τέτοιου είδους στόχευση. Συμπεραίνουμε επομένως, ότι τα παραπάνω ευρήματα δίνουν εξαιρετικές ευκαιρίες στους marketers, οι οποίοι θα χρησιμοποιήσουν σωστά τη στόχευση των διαφημίσεων και τα data που προκύπτουν από αυτή, σε συνδυασμό πάντα και με την εξέλιξη των λειτουργιών και των δυνατοτήτων των κινητών.

 

 

 

Dora Ekaterini: Η Δώρα δραστηριοποιείται στο χώρο του digital marketing. Oλοκληρώνοντας τις σπουδές της πάνω στο Μάρκετινγκ και τις Πολιτικές Επιστήμες, την κέρδισε ο χώρος του Μάρκετινγκ με μεγάλη διαφορά. Παράλληλα, δηλώνει blogger καθώς στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με το προσωπικό της food blog.

This website uses cookies.