The New Stuff - Suit digital marketing

Η σημασία του mobile στις B2B αγορές

Chrysa Skourli


Έχει παρατηρηθεί πως γίνονται έρευνες κυρίως για το e-commerce και τις online αγορές που αφορούν τον B2C τομέα, με αποτέλεσμα να υπάρχει αρκετή πληροφόρηση για τις B2C αγορές. Tι συμβαίνει όμως με τις mobile Β2Β αγορές; Την απάντηση έρχεται να δώσει το παρακάτω infographic, το οποίο είναι αποτέλεσμα διεξοδικής έρευνας και μας εξηγεί με ποιον τρόπο επηρεάζει η mobile τεχνολογία τις B2B αγορές.

Είναι σημαντικό εδώ να πούμε πως το B2B e-commerce είναι πολλά υποσχόμενο, αν λάβουμε υπόψιν πως αυτό το χρόνο αναμένεται να αγγίξει έσοδα της τάξης των $ 750 δις. Το νούμερο αυτό όμως δεν είναι τίποτα μπροστά στη απόδοση που αναμένεται να έχει ο τομέας μέχρι το τέλος του 2020: $ 1.1 τρις!

Καταγραφή

Όπως βλέπουμε και στο παραπάνω απόσπασμα του infographic, είναι προφανές πως πρόκειται για μια εξαιρετικά προσοδοφόρα αγορά, γεμάτη δυνατότητες και ευκαιρίες ανάπτυξης.

Τελικά όμως, ποια είναι η σχέση του B2B e-commerce, με το web και το mobile;

Ας δούμε τι λένε τα νούμερα:

Καταγραφή2
To 94% απο τους B2B αγοραστές δηλώνουν πως έκαναν έρευνα αγοράς online πριν προχωρήσουν στην πραγματική αγορά σχετικά με την επιχείρησή τους. Αυτό δείχνει πως το web είναι η άκρη του νήματος. Πιο αναλυτικά, 55% των millennials (18-25 ετών) χρησιμοποιούν mobile συσκευές για την έρευνά τους σε ό,τι αφορά B2B αγορές. Επιπλέον, το 36% των ηλικιών 45+ επίσης προτιμούν τις mobile συκευές, για τον ίδιο λόγο, όπως φαίνεται και παρακάτω. Αρκεί κανείς να σκεφτεί πως πλέον τα smartphones έχουν γίνει η προέκταση του χεριού για ένα σημαντικό ποσοστό των ανθρώπων, καθιστώντας τα τον πιο γρήγορο τρόπο σύνδεσης και αναζήτησης στο ίντερνετ. Συνεπώς, το μέλλον στις αγορές κλίνει προς το mobile marketing.

Καταγραφή

Αξίζει ακόμα να σημειωθεί πως το 85% από τους online αγοραστές, επιλέγουν για τις αγορές τους mobile responsive websites, αφού όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές και στο παρελθόν, είναι πλέον απαραίτητο κάθε site και e-shop να είναι mobile friendly διαφρετικά ο χρήστης θα «χάνεται». Εξαιτίας αυτής της τάσης προς την έρευνα αγοράς μέσω mobile συσκευών, το 97% των B2B επιχειρήσεων σκοπεύουν είτε να διατηρήσουν, είτε να αυξήσουν το ετήσιο budget που διαθέτουν για mobile marketing.

Καταγραφή
Αυτό που μας δείχνουν όλα τα παραπάνω, είναι πως το mobile δεν είναι ακόμα το κύριο μέσο για B2B αγορές, αυτό όμως δεν αναιρεί τη σημασία του. Συνεχίζει να είναι εξίσου απαραίτητο, αφού οι αγοραστές το χρησιμοποιούν για να κάνουν την έρευνα που θα οδηγήσει τελικά σε πωλήσεις, ανεξάρτητα αν αυτές θα γίνουν με κάποιο άλλο μέσο, πέραν του mobile. Άλλωστε, όπως δείχνουν και τα στατιστικά, το mobile marketing βρίσκεται στην άνοδό του και αποτελεί πραγματικότητα για το 70% των B2B marketers, όταν το 25% του traffic των sites έρχεται από αυτό.

Μπορείτε να δείτε ολόκληρο το infographic εδώ.

E-commerce · Mobile · Mobile Marketing · Online Marketing

b2b · Mobile · mobile marketing

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · e-Shops · Small Businesses

E-shop/ Internet Site / Blog

Chrysa Skourli

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting