The Martini contest
Υπάρχουν διαγωνισμοί και διαγωνισμοί στο Facebook.
Αλλά αν είσαι ένα global brand με πολύ καλό awareness αλλά δεν είσαι ιδιαίτερα top of mind, ξαφνικά μάλλον καταλαβαίνεις την αξία του να σε συζητάνε συνεχώς και να έρχεται πιο εύκολα το brand στο μυαλό των καταναλωτών.
Και τι κάνεις;
Ξεκινάς μια καμπάνια δίνοντας 150.000 ευρώ για έπαθλο στον επόμενο Martini man.
Προσοχή όμως, ο ρόλος είναι απαιτητικός και περιλαμβάνει φιλιά σε 10 γυναίκες, της κλίμακας της Charlize Theron που είναι κάνει το διαφημιστικό της ντεμπούτο για το ιταλικό brand από το Τορίνο.