The New Stuff - Suit digital marketing

Ποια πλατφόρμα χρησιμοποιούν τα ελληνικά e-shop;

Mara Havaki


Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του Ecommerce Europe, το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας γνωρίζει συνεχόμενη ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια με ιδιαίτερη άνθηση το χρόνο που μας πέρασε, όταν σημείωσε ρυθμό ανάπτυξης 20,4%. Έχοντας τον πέμπτο μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης στην Ευρώπη, ο τζίρος των online αγορών στη χώρα μας ανήλθε την περασμένη χρονιά σε 3,85 δισ..
Screen Shot 2015-10-10 at 9.20.22 PM
Βλέπουμε λοιπόν πως η χώρα μας αναγνωρίζει πλέον τα πλεονεκτήματα και τις ευκαιρίες που προσφέρει το e-commerce τόσο από την πλευρά του καταναλωτή, όσο και από την πλευρά του online καταστήματος. Δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν στην Ελλάδα τα τελευταία δύο χρόνια, ήταν επόμενο να αυξηθεί ο αριθμός των e-shop, καθώς τα λειτουργικά έξοδα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι πολύ μικρότερα από ένα φυσικό κατάστημα.

Στην προσπάθεια καταγραφής των πιο δημοφιλών ελληνικών e-shop, αναρωτηθήκαμε ποια να είναι άραγε η πιο διαδεδομένη πλατφόρμα που χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε αυτό το ερώτημα μας βοήθησε να απαντήσουμε το γνωστό σε όλους μας, skroutz.gr.

Βάσει στατιστικών, τα οποία προέρχονται από στοιχεία εσωτερικής έρευνας του skroutz.gr το 2014 και αφορούν μόνο τα συνεργαζόμενα του e-shop, προκύπτει πως οι 4 πλατφόρμες που προτιμώνται από τα εγχώρια online stores είναι οι παρακάτω :

  1. Joomla 23,60%
  2. SkroutzStore 12,20%
  3. OScommerce 11,40%
  4. CsCart 10,60%

Να σημειώσουμε πως οι παραπάνω μετρήσεις είναι κατά προσέγγιση, μιας και αντιστοιχούν στον αριθμό των συνεργαζόμενων e-shop που είχε το skroutz.gr το 2014, ο οποίος αντιστοιχεί στο 1/4 της σημερινής βάσης συνεργατών του (περισσότερα από 1.650 e-shop).

Ακόμη, αξίζει να αναφέρουμε πως πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα όταν αυξήσουν τις online αγορές τους και αποκτήσουν έναν αρκετά καλό τζίρο, αποφασίζουν να περάσουν σε custom πλατφόρμες που έχουν αναπτύξει βάσει όχι μόνο των δικών τους αναγκών, αλλά και των πελατών τους.

E-commerce

e-commerce · e-shop · platforms

Brand & Marketing Managers · e-Shops

E-shop/ Internet Site / Blog

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Οι 10 νόμοι του social media marketing

»

Οι 5 καλύτερες στρατηγικές απόκτησης πελατών για την επιχείρησή σας

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

»

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

»

Απλές τακτικές για να χρησιμοποιήσεις το Video Content Marketing

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο