Οι πελάτες και τα δίκια τους
Η blogόσφαιρα ταρακουνήθηκε την τελευταία εβδομάδα του 2010 από την υπόθεση της Systemgraph.
Εν ολίγοις, ένας καταναλωτής απευθύνθηκε στη Systemgraph για το σέρβις του iMac που είχε αγοράσει, δεν έμεινε ευχαριστημένος από το σέρβις, πόσταρε σχετικές αναρτήσεις στα social media για την αρνητική του εμπειρία και η Systemgraph τον μήνυσε για 200.000 ευρώ για δυσφήμιση.
Το γεγονός έχει ήδη συζητηθεί σε πολλά blogs και οι γνώμεις μάλλον συγκεντρώνονται υπέρ της άποψης πως ναι μεν η μήνυση είναι δικαίωμα, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι αποτελεί και σοφή επιλογή γιατί πολύ εύκολα θα γυρίσει να σε δαγκώσει πολύ πριν εκδικαστεί η υπόθεσή σου.
Γιατί αν το είχε διαχειριστεί καλύτερα η Systemgraph και proactively και reactively, δε θα είχε αυτό το αποτέλεσμα. Και αυτά είναι από τα πράγματα που μπορείς να ξέρεις ότι θα γυρίσουν να σε δαγκώσουν.
Δείτε τώρα τι έχει γραφτεί για την υπόθεση:
- Πλήρη περιγραφή της ιστορίας στο Maga.gr.
- Η ανάρτηση του καταναλωτή στο AVClub.
- Η απάντηση της Systemgraph στο AVClub.
- Την ανάρτηση ενός φίλου μου, για το πώς μια εταιρεία συμπεριφέρθηκε διαφορετικά σε μια αντίστοιχη περίπτωση σε ένα μακρινό γαλαξία και είχε διαφορετικό αποτέλεσμα.
- Την ανάρτηση στο LockerGnome, όπου φυσικά καταλαβαίνουμε το πόσο κάτι που κάνουμε locally μπορεί να επηρρεάσει το κοινό παγκοσμίως ενάντια σε ένα brand.
Τι κάνετε αυτή τη στιγμή, αναρωτιέμαι, για να χτίσετε ένα community το οποίο θα βγει δημοσίως να σας στηρίξει αν βρεθείτε σε μια δύσκολη θέση και κάποιος (εκτός τμήματος marketing) αποφασίσει ότι πρέπει να κινηθεί νομικά και όχι επικοινωνιακά;
Καλή χρονιά!