The New Stuff - Suit digital marketing

Tips για βελτίωση της digital marketing στρατηγικής σας για το 2017

Anna Katsaouni


Επιτέλους τελείωσε το 2016! Έφτασε η ώρα να ανασυγκροτηθούμε για ένα καλύτερο 2017 σχετικά με τη βελτίωση  της online παρουσίας των επιχειρήσεων με το να επιστήσουμε την προσοχή μας σε νέους τρόπους και τεχνικές για να ενδυναμώσουμε τη digital marketing στρατηγική μας.

Το άρθρο αυτό είναι εδώ για να σας δώσει food for thought  ώστε να αναδιοργανώσετε τη digital marketing στρατηγική που θα ακολουθήσει η εταιρεία σας τη νέα χρονιά. Ακολουθούν κάποιες προτάσεις και βήματα που θα σας φανούν σίγουρα χρήσιμα και αποτελεσματικά. Για να ξεκινήσουμε να τα βλέπουμε λοιπόν.

Οργανωθείτε!

Η οργάνωση είναι η αρχή των πάντων. Πόσο μάλλον όταν αφορά τη δημιουργία μιας digital στρατηγικής. Ξεκινήστε από το να δείτε τις πληροφορίες που υπάρχουν online για το brand σας. Ο σκοπός σας είναι ο εξής: Oι πληροφορίες που υπάρχουν για τα brand σας online να έχουν μια συνοχή και να είναι ακριβείς. Αυτό αποσκοπεί στην ώθηση του local search ranking. Πιο συγκεκριμένα, άμα η εταιρεία σας είναι μικρού μεγέθους και θέλετε να εμφανίζεται στα search results μιας περιοχής που έχει παρουσία, όταν τα στοιχεία της είναι σωστά οι πιθανότητες να εμφανιστεί ψηλά στο search ranking list αυξάνονται.

Δοκιμάστε κάτι καινούργιο!

Το 2017 το video marketing εκτιμάται ότι θα γίνει μεγάλο trend. Οπότε τι καλύτερο από το να προσθέσετε στη στρατηγική προώθησης του brand σας τη χρήση live video που μπορείτε εύκολα να το κάνετε μόνοι σας  ή μέσω κλασικών video! Παρατηρείται ότι η δραστηριότητα των live videos στις πλατφόρμες  Facebook και Instagram αυξάνεται όλο και περισσότερο. Μέσω των πλατφορμών του Facebook και Instagram όταν κάνετε ένα live video οι followers σας ειδοποιούνται για αυτή την ενέργεια και παραπέμπονται στη live μετάδοσή σας. Μέσω των videos αυτών μπορείτε να κάνετε promote τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, να προβάλετε τις χρήσεις των προϊόντων σας κτλ. Τα video marketing trends που περιμένουμε να δούμε μέσα στο 2017 είναι τα εξής: live videos, video ads, 360 videos.

Γίνετε πιο ενεργοί στα Social Media Platforms!

Κακά τα ψέμματα, ένα από τα πιο σημαντικά aspects της digital marketing στρατηγικής σας είναι η διαχείριση και η αξιοποίηση των social media platforms όπως το Facebook, το Instagram, το Τwitter κτλ. Για να αξιοποιήσετε καλύτερα αυτά τα μέσα είναι αναγκαίο να ξεκινήσετε να κάνετε πιο συχνά posts στα social media platforms που εξυπηρετούν καλύτερα το στυλ της εταιρείας σας και της βιομηχανίας στην οποία δραστηριοποιήστε. Αφιερώστε χρόνο στο να απαντάτε σε σχόλια και μηνύματα εγκαίρως, καθώς και να δημοσιεύετε υλικό και νέα σχετικά με τον τομέα της εταιρείας σας.  Αυτά θα συμβάλλουν στον σχηματισμό ενός καλύτερου brand image στα social media και θα βοηθήσουν στο να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στις σελίδες σας.  Εάν το content σας είναι αρκετά engaging και unique τότε οι πιθανότητες να μετατρέψετε τους επισκέπτες σας σε πελάτες είναι μεγάλες.

Reviews, Reviews και πάλι Reviews!

Πλέον τα online reviews έχουν ξεκινήσει να παίρνουν τη θέση του word of mouth σε θέμα δυναμικής όσον άφορα τον επηρεασμό της απόφασης του καταναλωτή και είναι το μέλλον. Πολλοί καταναλωτές διαβάζουν reviews πριν αγοράσουν κάποιο προϊόν και τα λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν για το αν θα πραγματοποιήσουν μια αγορά ή όχι. Για αυτό τον λόγο πρέπει να έχετε όσο πιο πρόσφατα reviews γίνεται για να είναι πιο σχετικά με την τωρινή εικόνα της εταιρείας σας και αυτό είναι κάτι που θα τα κάνει περισσότερο αξιόπιστα. Τα reviews μπορεί να αποτελέσουν κριτήριο για να αγοράσει κάποιος το προϊόν σας μεταξύ του προϊόντος κάποιας άλλης εταιρείας. Ένας εύκολος τρόπος για να αποσπάσετε καινούργια reviews είναι να χρησιμοποιήσετε τη λίστα με τα emails πελατών σας και να τους στείλετε ένα σχετικό email που θα τους παραπέμπει στo Facebook Page σας για να κάνουν review του brand σας ή της υπηρεσίας σας.

Ελπίζω τα παραπάνω να σας φάνηκαν χρήσιμα και να συμβάλλουν σε μια καλύτερη digital marketing strategy για το 2017!

Advertising · Content · Social Media · Video

marketing · social media marketing · video

Agencies · Small Businesses

Anna Katsaouni

Η Άννα είναι απόφοιτη του ALBA Graduate Business School, έχοντας ολοκληρώσει το MSc in Entrepreneurship καθώς έιναι κάτοχος του προπτυχιακού τίτλου Fashion Marketing and Business Management απο το London Metropolitan University. Το Digital Marketing κέρδισε την αφοσίωση, τη περιέργεια και το ενδιαφέρον της καθώς πιστεύει πως αυτή η μορφή marketing είναι το μέλλον. Αυτή τη χρονική περίοδο εργάζεται ως Account Executive στην εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Πώς να γίνεις επαγγελματίας digital marketer

»

Βελτιστοποιήστε την απόδοση Search Ads Campaigns με τη χρήση Long Tail Keywords.

»

Τα λάθη στον σχεδιασμό της digital marketing στρατηγικής

»

Το email marketing και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σας

»

5 βήματα για να την επιτυχημένη δημιουργία Brand Voice

»

4 απλά tips για αυξηση του Conversion Rate από φόρμες

»

Τα βήματα για τον σχεδιασμό διαφημίσεων στα social media

»

Βελτιώστε την marketing στρατηγική σας με τη χρήση NFC.

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο