The New Stuff - Suit digital marketing

Tips για τη σωστή γραφή e-mails

Katerina Michalopoulou


Ζούμε στην εποχή όπου οι e-mail marketers τοποθετούν παντού εικόνες, GIF, videos και άλλους catchy τρόπους για να προσελκύσουν τους συνδρομητές τους, ξεχνώντας ένα βασικό, αλλά αποτελεσματικό στοιχείο που κάνει τα e-mails να ξεχωρίζουν έναντι άλλων με τον πιο διακριτικό τρόπο- τυπογραφία.

Τι είναι ακριβώς η τυπογραφία;

Τυπογραφία είναι η σωστή τοποθέτηση γραπτού λόγου και εικόνων.

Στο e-mail marketing  η τυπογραφία παίζει σημαντικό ρόλο στο να δημιουργήσετε ενδιαφέρον στα προϊόντα/υπηρεσίες και στο να αυξήσετε τη δύναμη και την εικόνα του κάθε brand. Όμως η επιλογή της σωστής γραμματοσειράς μπορεί να εμπεριέχει ρίσκο.

Βασικά, υπάρχουν 4 κατηγορίες γραμματοσειρών που χρησιμοποιούνται στα e-mails – ‘Serif‘, ‘Sans Serif‘, ‘Slab Serif/Monogram‘, και ‘ Calligraphy & Brush‘. Πολλοί παράγοντες παίζουν ρόλο στην επιλογή γραμματοσειράς, ένας από αυτούς είναι ο χαρακτήρας/προφίλ της κάθε επιχείρησης.

 

 

Παρακάτω θα δούμε 4 κλειδιά για το πως να επιλέξει κάποιος γραμματοσειρά:

1. Οι κύριες και οι δευτερεύουσες

Η Serif και η Sans Serif είναι οι πιο συνηθισμένες και ο λόγος είναι ότι είναι οι πιο ευανάγνωστες.

Μετά από την επιλογή μιας κύριας γραμματοσειράς και όχι κάποιας προσαρμοσμένης μπορείτε να επιλέξετε και κάποια δευτερεύουσα από την ίδια «οικογένεια» της κύριας γραμματοσειράς για να υπάρχει συνοχή και ομοιομορφία στο κείμενο.

2. Μέσα στα ιδανικά όρια

Σε κανέναν δεν αρέσει να διαβάζει μεγάλες προτάσεις που πιάνουν όλο το πλάτος του e-mail, σε αυτήν την περίπτωση μάλλον ο χρήστης δεν θα διαβάσει το περιεχόμενο του e-mail.

6 λέξεις σε κάθε πρόταση με 12-14px είναι το ιδανικό μέγεθος μηνύματος και σε κινητό και σε desktop.

3. H σημασία του Space

Θυμηθείτε πως το 54% των ανθρώπων κοιτάει τα e-mail του στο κινητό.

Το κενό μεταξύ 2 γραμμών, 2 χαρακτήρων μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο σε όλη την εμφάνιση του e-mail.

Κάντε εύκολο στους χρήστες σας το να διαβάζουν τα e-mail τους σε οποιαδήποτε συσκευή και αν είναι.

4. Χρώματα

Τα χρώματα βοηθούν στο να τραβήξουν την προσοχή και αν πετύχετε να βρείτε τις σωστές αποχρώσεις με τους σωστούς συνδυασμούς, τότε σίγουρα θα είστε νικητές.

Εξίσου σημαντικό είναι και το λευκό background ώστε να υπάρχει μια ομαλή αντίθεση.

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για το πως λειτουργεί η τυπογραφία στο σωστό marketing μπορείτε να δείτε περισσότερα στο ακόλουθο link: http://bit.ly/2v0bfQm .

Email Marketing

email · emain marketing · typography

Brand & Marketing Managers

E-shop/ Internet Site / Blog

Katerina Michalopoulou

Η Κατερίνα είναι απόφοιτος του τμήματος Δημόσιας Διοίκησης Παντείου και του τμήματος Digital Marketing του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου.Το ενδιαφέρον της για τον κλάδο του Marketing και ιδιαίτερα του Digital Marketing δημιουργήθηκε από τα πρώτα της φοιτητικά χρόνια.Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Επενδύστε στο Native Advertising για να ενισχύσετε την απήχησή σας!

»

“Ask for a Referral” η νέα επιλογή του LinkedIn που διευκολύνει την εύρεση εργασίας

»

Ξεγελώντας τον αλγόριθμο του Instagram!

»

Account Intern wanted!

»

Οι Top εταιρείες στο LinkedIn μοιράζονται τα μυστικά της συνέντευξης

»

Η σημασία της mobile βελτιστοποίησης των διαφημίσεων

»

Νέες λειτουργίες στο Instagram: Eνεργοί σύνδεσμοι σε άλλα προφίλ και hashtags στο bios

»

Το Facebook προσθέτει νέες επιλογές για τους travel marketeers για τη στόχευση ενδιαφερόμενων χρηστών

»

5 Αποδεδειγμένοι Τρόποι που το Remarketing βελτιώνει τις Digital Marketing Προσπάθειες

»

Η κριτική για το redesign του Snapchat συνεχίζεται!

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο