The New Stuff - Suit digital marketing

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

Nantia Kazana


TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

Η επισκεψιμότητα του website μας είναι ο κυριότερος στόχος κάθε επιχείρησης κι αν επιτυγχάνεται είναι πολύ καλό. Αν όμως έχουμε μεγάλη επισκεψιμότητα δίχως πωλήσεις είναι σχεδόν ανούσια. Σ΄αυτό το άρθρο θα αναφερθούμε επιγραμματικά σε στρατηγικές οι οποίες έχουν ως απώτερο στόχο την ολοκλήρωση μιας ενέργειας όπως αγορά, συμπλήρωση φόρμας ή συμπλήρωση της διεύθυνσης email τα οποία θεωρούνται conversions.

1.Συμπεριλάβετε όσο το δυνατόν λιγότερα πεδία συμπλήρωσης πληροφοριών.

Όταν στο site σας χρειάζονται πολλές πληροφορίες προσωπικών στοιχείων ή μη των χρηστών για την ολοκλήρωση μιας αγοράς, είναι αυτομάτως μειονέκτημα και οι πωλήσεις μειώνονται κατά 11%. Γι’ αυτό χρειάζεται προσοχή στη συλλογή στοιχείων και όσο το δυνατόν λιγότερες ερωτήσεις και πεδία συμπλήρωσης πληροφοριών.

2.Εγγύηση επιστροφής χρημάτων

Είναι πολύ σημαντικό να αναφέρεται στο site η πολιτική επιστροφής χρημάτων για όλες τις αγορές. Αυτό μειώνει το ρίσκο να μην πραγματοποιηθεί αγορά και αυξάνει τις πωλήσεις (conversions) αντισταθμίζοντας τις επιστροφές προϊόντων.

 

3.Χρησιμοποιήστε ενεργητικά ρήματα.   

Έχει παρατηρηθεί πως όταν χρησιμοποιούνται λέξεις δράσης προδιαθέτουν αυτομάτως τους χρήστες να πραγματοποιήσουν μια ενέργεια στο site μας. Τέτοιες εκφράσεις, όπως για παράδειγμα («κάντο δικό σου» , «κλείσε την θέση σου»), όταν περιέχονται στα κείμενα του site μας αυξάνουν τις πωλήσεις (conversions).

ConversionRates

4.Χρησιμοποιήστε αποδεικτικά

Μια ακόμα πολύ καλή στρατηγική που βοηθάει στην αύξηση των πωλήσεων του web site μας είναι οι μαρτυρίες πελατών οι οποίες είναι κοινωνικές αποδείξεις. Γι’ αυτό μπορείτε να συμπεριλάβετε τέτοια σχόλια σε συγκεκριμένες σελίδες προΪόντων (landing pages),όπως και στη σελίδα με την συμπλήρωση του email.

5.Ξεκάθαρο νόημα για τα οφέλη των προΪόντων ή τις υπηρεσίες του site.

Είναι πολύ σημαντικό να αναφέρονται στο site μας αναλυτικά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων μας. Ακόμα πιο σημαντικό είναι όμως, να αναφέρουμε στους εν δυνάμει πελάτες μας το λόγο που το προϊόν μας θα δώσει «λύση στο πρόβλημά τους».

6.Προσφορά bonus έκπτωση με την ολοκλήρωση της αγοράς.

Ένας άλλος τρόπος να κρατήσετε τους χρήστες στο website σας είναι να προσφέρετε κωδικούς έκπτωσης για επόμενη αγορά. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ξαναεπισκεφτούν το site , να πραγματοποιήσουν αγορά και να γίνουν πιστοί στο brand σας.

7.Χρήση call to action

call to action

Στην on-line marketing διάλεκτο τα call to actions αναφέρονται σε ένα κουμπί ή link το οποίο παραπέμπει τους επισκέπτες στο site να κάνουν μια ενέργεια όπως «Προσθήκη στο καλάθι» ή «Εγγραφή τώρα». Αυτός είναι ένας τρόπος να αυξηθεί το conversion rate. Πειραματιστείτε με διάφορα call to actions για να δείτε σε ποια ανταποκρίνονται καλύτερα οι χρήστες.

Σε μια έρευνα διαπιστώθηκε ότι αλλάζοντας την call to action έκφραση από “Get started” σε “Test it Out”, αυξήθηκε τo conversion rate της αρχικής σελίδας του site κατά 27%. Είναι γεγονός ότι οι λέξεις που ωθούν το χρήστη να κάνει κάποια ενέργεια καθώς κι αυτές οι οποίες στο άκουσμά τους δεν σε παραπέμπουν στο ότι χρειάζεται να κάνεις περαιτέρω ενέργειες πατώντας τες, έχουν σίγουρα μεγαλύτερη δυναμική από τις λέξεις με  ενεργητική σημασία μεν, αλλά σειρά ενεργειών μετέπειτα δε.

Η καλύτερη τακτική είναι να κάνετε πολλά test όσον αφορά τα CTA της σελίδας σας. Γενικά για να αυξηθεί το conversion rate πρέπει να πειραματίζεστε όλη την ώρα με την δομή του site διότι οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά.

Content · E-commerce · Social Media

conversion · conversion rate

Agencies

Nantia Kazana

Η Νάντια Καζάνα είναι απόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών και διαθέτει Professional Diploma in Digital Marketing. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως media executive.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting