X

Tips για τη σωστή γραφή e-mails

Ζούμε στην εποχή όπου οι e-mail marketers τοποθετούν παντού εικόνες, GIF, videos και άλλους catchy τρόπους για να προσελκύσουν τους συνδρομητές τους, ξεχνώντας ένα βασικό, αλλά αποτελεσματικό στοιχείο που κάνει τα e-mails να ξεχωρίζουν έναντι άλλων με τον πιο διακριτικό τρόπο- τυπογραφία.

Τι είναι ακριβώς η τυπογραφία;

Τυπογραφία είναι η σωστή τοποθέτηση γραπτού λόγου και εικόνων.

Στο e-mail marketing  η τυπογραφία παίζει σημαντικό ρόλο στο να δημιουργήσετε ενδιαφέρον στα προϊόντα/υπηρεσίες και στο να αυξήσετε τη δύναμη και την εικόνα του κάθε brand. Όμως η επιλογή της σωστής γραμματοσειράς μπορεί να εμπεριέχει ρίσκο.

Βασικά, υπάρχουν 4 κατηγορίες γραμματοσειρών που χρησιμοποιούνται στα e-mails – ‘Serif‘, ‘Sans Serif‘, ‘Slab Serif/Monogram‘, και ‘ Calligraphy & Brush‘. Πολλοί παράγοντες παίζουν ρόλο στην επιλογή γραμματοσειράς, ένας από αυτούς είναι ο χαρακτήρας/προφίλ της κάθε επιχείρησης.

 

 

Παρακάτω θα δούμε 4 κλειδιά για το πως να επιλέξει κάποιος γραμματοσειρά:

1. Οι κύριες και οι δευτερεύουσες

Η Serif και η Sans Serif είναι οι πιο συνηθισμένες και ο λόγος είναι ότι είναι οι πιο ευανάγνωστες.

Μετά από την επιλογή μιας κύριας γραμματοσειράς και όχι κάποιας προσαρμοσμένης μπορείτε να επιλέξετε και κάποια δευτερεύουσα από την ίδια «οικογένεια» της κύριας γραμματοσειράς για να υπάρχει συνοχή και ομοιομορφία στο κείμενο.

2. Μέσα στα ιδανικά όρια

Σε κανέναν δεν αρέσει να διαβάζει μεγάλες προτάσεις που πιάνουν όλο το πλάτος του e-mail, σε αυτήν την περίπτωση μάλλον ο χρήστης δεν θα διαβάσει το περιεχόμενο του e-mail.

6 λέξεις σε κάθε πρόταση με 12-14px είναι το ιδανικό μέγεθος μηνύματος και σε κινητό και σε desktop.

3. H σημασία του Space

Θυμηθείτε πως το 54% των ανθρώπων κοιτάει τα e-mail του στο κινητό.

Το κενό μεταξύ 2 γραμμών, 2 χαρακτήρων μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο σε όλη την εμφάνιση του e-mail.

Κάντε εύκολο στους χρήστες σας το να διαβάζουν τα e-mail τους σε οποιαδήποτε συσκευή και αν είναι.

4. Χρώματα

Τα χρώματα βοηθούν στο να τραβήξουν την προσοχή και αν πετύχετε να βρείτε τις σωστές αποχρώσεις με τους σωστούς συνδυασμούς, τότε σίγουρα θα είστε νικητές.

Εξίσου σημαντικό είναι και το λευκό background ώστε να υπάρχει μια ομαλή αντίθεση.

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για το πως λειτουργεί η τυπογραφία στο σωστό marketing μπορείτε να δείτε περισσότερα στο ακόλουθο link: http://bit.ly/2v0bfQm .

Katerina Michalopoulou: Η Κατερίνα είναι απόφοιτος του τμήματος Δημόσιας Διοίκησης Παντείου και του τμήματος Digital Marketing του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου.Το ενδιαφέρον της για τον κλάδο του Marketing και ιδιαίτερα του Digital Marketing δημιουργήθηκε από τα πρώτα της φοιτητικά χρόνια.Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

This website uses cookies.