The New Stuff - Suit digital marketing

Tips για μία επιτυχημένη Landing Page

Mara Havaki


Ένα από τα πράγματα που θα πρέπει να έχει στο νου του κάθε marketer ή advertiser που επιλέγει να πραγματοποιήσει μία digital καμπάνια είναι η landing page (LP) στην οποία θα οδηγείται το target audience.

Η landing page αυτή μπορεί να είναι από το ίδιο το site του εκάστοτε brand μέχρι μία ειδικά διαμορφωμένη σελίδα ή ακόμα και η app store page. Επίσης, το που θα στέλνει κανείς τους χρήστες που στοχεύει εξαρτάται και από το μήνυμα που επιλέγει να επικοινωνήσει στην καμπάνια του.

8484214599_c93f0d98b4_b

Για παράδειγμα, αν κάποιος επιθυμεί σε κάθε ad που τρέχει να προωθεί ένα διαφορετικό προϊόν του μπορεί να δώσει link προς τη σελίδα του συγκεκριμένου προϊόντος και όχι γενικά προς το site του. Έτσι, στέλνει τους χρήστες κατευθείαν στο προϊόν που τους ενδιαφέρει και επομένως υπάρχει καλύτερο user experience.

Αξίζει να κατανοήσει κανείς τη σημαντικότητα της landing page, καθώς αποτελεί βασικό παράγοντα της επιτυχίας μίας digital καμπάνιας. Όσο καλοφτιαγμένα κι αν είναι τα εικαστικά των ads, όσο προσεκτικά διαλεγμένα είναι τα λεκτικά, κι όσο καλά κι αν αποδίδουν, αν δε λειτουργεί σωστά η landing page τότε τα αποτελέσματα θα το δείξουν. Όλοι γνωρίζουμε πόσο θετικά λειτουργεί το να αφήσει ένα brand καλή εντύπωση στο χρήστη, μία ευχάριστη εμπειρία, αλλά και πόσο αρνητικές επιπτώσεις μπορεί να επιφέρει από την άλλη μία κακή εμπειρία.

Πώς λοιπόν διασφαλίζουμε την αρτιότητα της landing page μας;

  1. Εξασφαλίστε πως η LP είναι σχετική με κάθε διαφορετική διαφήμιση. Κάθε χρήστης όταν κλικάρει σε ένα ad θα πρέπει να οδηγείται μετά σε μία σελίδα της οποίας το περιεχόμενο θα είναι σχετικό με το μήνυμα του ad, ώστε να βλέπει άμεσα ο χρήστης αυτό που τον ενδιαφέρει.
  2. Η LP θα πρέπει να φορτώνει γρήγορα. Αν μία landing page καθυστερεί να ανοίξει χάνονται χρήστες.
  3. Το μήνυμα που φέρει η LP θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο, ώστε να καταλαβαίνει ο χρήστης κατευθείαν το νόημα χωρίς να χρειαστεί να προχωρήσει σε αναζητήσεις και πολλαπλά κλικς μέσα στη σελίδα.
  4. Τα χρώματα θα πρέπει να επιλέγονται προσεκτικά, καθώς έχουν άμεση επιρροή στη διάθεση του χρήστη. Οπότε φροντίστε να διαμορφώσετε την «κατάλληλη» διάθεση για το κοινό σας.
  5. Τα πιο σημαντικά μηνύματα και προσφορές θα πρέπει να βρίσκονται above the fold, όπως λέμε, προκειμένου να είναι ορατά με το που ανοίξει η σελίδα στο χρήστη.
  6. Τα πλεονεκτήματα από τη χρήση του διαφημιζόμενου προϊόντος/υπηρεσίας καλό θα είναι να φαίνονται στη σελίδα μας.
  7. Θα ήταν ιδανικό αν γινόταν χρήση στοιχείων που θα χτίσουν μία σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό, όπως clientele, testimonials, reviews κλπ.
  8. Να υπάρχει ξεκάθαρο call-to-action. Πολλοί χρήστες δεν προχωρούν σε κάποιο interaction με τη σελίδα, εκτός κι αν έχουν τα κατάλληλα ερεθίσματα.
  9. Η LP είναι απαραίτητο να έχει conversion tracking και re-marketing pixels, τα οποία θα φανούν πολύ χρήσιμα στην πορεία της καμπάνιας.
  10. Να ελέγχονται όλα τα elements της LP για την ορθή λειτουργία τους.

Μην ξεχνάτε να κάνετε ελέγχους και tests

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που αφού δημιουργήσουν την κατάλληλη LP που θα οδηγεί η digital καμπάνια τους, δε σταματούν εκεί παρά κάνουν πολύ τακτικά και κάποιους ελέγχους. Όπως είπαμε και παραπάνω, είναι απαραίτητο να ελέγχεται η σωστή λειτουργία των elements της σελίδας όχι μόνο κατά τη διάρκεια διαμόρφωσης της LP, αλλλά και για όσο τρέχει η καμπάνια.

Αρκετοί δε, επενδύουν στο να πραγματοποιούν και μικρά tests ώστε να παρατηρήσουν κατά πόσο αυτά επηρεάζουν τη συμπεριφορά των χρηστών. Τέτοια tests μπορεί να είναι η αλλαγή του χρώματος ενός call-to-action button, ή η τοποθέτηση κάποιων elements σε διαφορετική θέση.

Ωστόσο, θα πρέπει να έχουμε πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι αν μία σελίδα δεν αποδίδει, δε χρειάζεται να κάνουμε συνεχώς τέτοιου είδους tests, αλλά να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε μήπως φταίει το template, ο χρόνος φόρτωσης ή κάποιο άλλο από τα παραπάνω στοιχεία της λίστας.

Online Marketing

landing page

Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting