The New Stuff - Suit digital marketing

Tuvunu

George Anagnostopoulos


Πολύ καλή εντύπωση μου έκανε το brand Tuvunu που είδα online.

Φρέσκια προσέγγιση για ένα τσάι «του βουνού».

Δεν το ξέρω καθόλου σαν προϊόν, αλλά με πείθει για το χαρακτήρα του, για την ποιότητά του με τα λίγα που είδα, το facebook page του και το website του.

tuvunu

Και εξηγώ αμέσως γιατί με πείθει:

Μου φαίνεται ειλικρινές προϊόν. Όπως λέει και το αγαπημένο μου διαφημιστικό σλόγκαν βρετανικής διαφήμισης «Κάνει ό,τι λέει στο κουτί». Και εδώ θα βάλω και μια υπενθύμιση: στα social αν αυτό που λες είναι παπάντζα και κρύβεσαι πίσω από τα μικρά γράμματα, τους μέσους όρους των claims σου και άλλα τέτοια όμορφα, τότε προετοιμάσου να τα ακούσεις.

Ποιά είναι λοιπόν τα στοιχεία που με πείθουν; Είναι αυτά:

  • Φρέσκο brand name, άμεση σύνδεση με τα benefits που προσφέρει.
  • To βρήκα στο Facebook μέσω social ad. Αυτό το καταγράφω ως ότι «το ανακάλυψα εγώ» δεν ήρθε αυτό να με πολιορκήσει για να με ρίξει.
  • Φωτογραφία παραγωγών του στο website. Όχι απλά ρεαλιστικές αλλά αληθινές. Και ειδικά αυτό το τελευταίο με κερδίζει ιδιαίτερα σε ένα κόσμο όπου για τα περισσότερα brands τα θέματα αυτού του κόσμου είναι hot potato και προτιμάνε να μην τα αγγίζουνε.

Δεν ξέρω πώς θα πάει το προϊόν στην αγορά γιατί φυσικά κάθε καινούριο προϊόν έχει θέματα διανομής να επιλύσει (χάρηκα που μου είπαν ότι τους βρίσκω στο Σκλαβενίτη πάντως) και η αγορά του τσαγιού έχει προσφάτως αποκτήσει αρκετό ανταγωνισμό από διάφορες μεριές αλλά κάπως έτσι γνωρίζεται ένας καταναλωτής με ένα νέο προϊόν στην αγορά. Και αν το προϊόν είναι και καλό, έτσι δημιουργείται ο loyal καταναλωτής που θα δημιουργήσει Word of Mouth.

UPDATE (22 Ιουλίου 2013):

Το δοκίμασα. Τα σπάει. Καταλαβαίνεις το μέλι που έχει μέσα το προϊόν. Πίνεις αληθινό τσάι.

 

Facebook · Greek Case Studies

honesty · ice tea · tea

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

»

Διαχειριζόμενοι την προσδοκία: Τα 4 κλειδιά για να γεφυρώσετε το κενό εμπειρίας χρήσης.

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο