Tuvunu
Πολύ καλή εντύπωση μου έκανε το brand Tuvunu που είδα online.
Φρέσκια προσέγγιση για ένα τσάι «του βουνού».
Δεν το ξέρω καθόλου σαν προϊόν, αλλά με πείθει για το χαρακτήρα του, για την ποιότητά του με τα λίγα που είδα, το facebook page του και το website του.
Και εξηγώ αμέσως γιατί με πείθει:
Μου φαίνεται ειλικρινές προϊόν. Όπως λέει και το αγαπημένο μου διαφημιστικό σλόγκαν βρετανικής διαφήμισης «Κάνει ό,τι λέει στο κουτί». Και εδώ θα βάλω και μια υπενθύμιση: στα social αν αυτό που λες είναι παπάντζα και κρύβεσαι πίσω από τα μικρά γράμματα, τους μέσους όρους των claims σου και άλλα τέτοια όμορφα, τότε προετοιμάσου να τα ακούσεις.
Ποιά είναι λοιπόν τα στοιχεία που με πείθουν; Είναι αυτά:
- Φρέσκο brand name, άμεση σύνδεση με τα benefits που προσφέρει.
- To βρήκα στο Facebook μέσω social ad. Αυτό το καταγράφω ως ότι «το ανακάλυψα εγώ» δεν ήρθε αυτό να με πολιορκήσει για να με ρίξει.
- Φωτογραφία παραγωγών του στο website. Όχι απλά ρεαλιστικές αλλά αληθινές. Και ειδικά αυτό το τελευταίο με κερδίζει ιδιαίτερα σε ένα κόσμο όπου για τα περισσότερα brands τα θέματα αυτού του κόσμου είναι hot potato και προτιμάνε να μην τα αγγίζουνε.
Δεν ξέρω πώς θα πάει το προϊόν στην αγορά γιατί φυσικά κάθε καινούριο προϊόν έχει θέματα διανομής να επιλύσει (χάρηκα που μου είπαν ότι τους βρίσκω στο Σκλαβενίτη πάντως) και η αγορά του τσαγιού έχει προσφάτως αποκτήσει αρκετό ανταγωνισμό από διάφορες μεριές αλλά κάπως έτσι γνωρίζεται ένας καταναλωτής με ένα νέο προϊόν στην αγορά. Και αν το προϊόν είναι και καλό, έτσι δημιουργείται ο loyal καταναλωτής που θα δημιουργήσει Word of Mouth.
UPDATE (22 Ιουλίου 2013):
Το δοκίμασα. Τα σπάει. Καταλαβαίνεις το μέλι που έχει μέσα το προϊόν. Πίνεις αληθινό τσάι.