The New Stuff - Suit digital marketing

Τηλεόραση και Twitter: μια ιδιαίτερη σχέση

George Varnelis


Είναι γνωστό στον κόσμο των social media, πως οι χρήστες του Twitter λατρεύουν να βλέπουν τηλεόραση και να δημοσιεύουν tweets ταυτόχρονα, μοιράζοντας τις τηλεοπτικές τους προτιμήσεις και τις σκέψεις τους για αυτό που παρακολουθούν εκείνη την στιγμή, στο αγαπημένο τους online μέσο. Πριν από λίγο καιρό, το hashtag με το όνομα #superbowlXLVII (που αναφερόταν στον τελικό του NFL) πήρε φωτιά, αφού βρισκόταν σε περισσότερα απο 24,9 εκατομμύρια tweets παγκοσμίως. Ένα άλλο hashtag record έσπασε το τελευταίο επεισόδιο της σειράς #PrettyLittleLiars, που μοιράστηκε σε περίπου 1,9 εκατομμύρια tweets.

Το Twitter λοιπόν, πραγματοποίησε έρευνες σχετικά με το ποσοστό που το δημοφιλές social network αλληλεπιδρά με την τηλεόραση και τις διαφημίσεις της.

Πρόκειται για το φαινόμενο “second screen”, κατά το οποίο οι τηλεθεατές παρακολουθούν τηλεόραση βιώνοντας την εμπειρία και από κάποια δεύτερη συσκευή, συνήθως κινητό τηλέφωνο.

Μεταξύ των αποτελεσμάτων, ήρθαν στην επιφάνεια τα εξής:

1. Τα hashtags που χρησιμοποιούνται μέσα σε τηλεοπτικές διαφημίσεις προκαλούν θετικές συζητήσεις στο twitter για το προϊόν και την διαφήμιση την ίδια.
Έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 500 τηλεοπτικές διαφημίσεις με ηλεκτρονικά προϊόντα με hashtags έφερε στην επιφάνεια 63.000 comments για αυτά τα tags. Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις που χρησιμοποιούν hashtags έχουν 42% περισσότερα tweets απο αυτές που δεν χρησιμοποιούν.

2. Το twitter κρατάει τους τηλεθεατές συντονισμένους στην τηλεόραση όταν εκείνοι το χρησιμοποιούν την ώρα προβολής. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα έδειξε πως το “tweeting” την ώρα της προβολής μειώνει την πιθανότητα αποσύνδεσης του τηλεθεατή απο το κανάλι όπου είναι συντονισμένος. Μόνο τo 8% των χρηστών του Twitter «φεύγει» από το κανάλι την ώρα των διαφημίσεων.

Twitter_the_second_screen_in_India

 

3. Το Twitter κάνει τις διαφημίσεις περισσότερο αποτελεσματικές. Η έρευνα έγινε σε συνεργασία με την Millward Brown Digital, σε 7500 άτομα που κλήθηκαν να συμμετάσχουν. Πιο συγκεκριμένα, μέτρησε τις αντιδράσεις των χρηστών όταν βλέπουν διαφημίσεις χρησιμοποιώντας ή όχι παράλληλα και το Twitter. Για αυτούς, λοιπόν, που παρακολουθούν τηλεόραση χωρίς second screen υπολογίστηκε 40% ανταπόκριση στη διαφήμιση, ενώ για όσους χρησιμοποιούν το Twitter κατά τη διάρκεια αυτής, υπήρχε 53% ανταπόκριση. Από το ίδιο κοινό, το 13% φάνηκε θετικό στο να σχολιάσει την διαφήμιση, ενώ το 3% φάνηκε θετικό στο να προτείνει τηλεοπτικά shows.

Συμπεραίνουμε λοιπόν πως το φαινόμενο “second screen” μεταξύ Twitter και τηλεόρασης, έχει θετικά αποτελέσματα και για τα δύο επικοινωνιακά μέσα.

Social Media

second screen · tv · Twitter

George Varnelis

Ο Γιώργος σπούδασε ναυτιλιακά, είναι λάτρης της μουσικής, της πρωτότυπης διαφήμισης και του interactive marketing!

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting