The New Stuff - Suit digital marketing

Το streaming ξεπέρασε την παραδοσιακή TV στην Ελλάδα

Despina Skordili


Σύμφωνα με την έκθεση TV & Media Consumer Insights που πραγματοποίησε το Ericsson  ConsumerLab για το 2014, οι Έλληνες καταναλωτές παρακολουθούν πιο συχνά περιεχόμενο μέσω streaming παρά παραδοσιακή τηλεόραση. Συγκεκριμένα, το 86% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι βλέπει video μέσω streaming αρκετές φορές την εβδομάδα, ενώ χάνει όλο και περισσότερο έδαφος η παραδοσιακή κατανάλωση περιεχομένου, που βρίσκεται στο 77%.

video-stream

Ακόμα, όλο και πιο δημοφιλές γίνεται το “binge watching”, καθώς το 51% των Ελλήνων χρηστών video-on-demand (S-VOD) δηλώνουν ότι προτιμούν όλα τα επεισόδια μίας σειράς να γίνονται διαθέσιμα ταυτόχρονα, παρά σε εβδομαδιαία βάση, και να τα παρακολουθούν με το ρυθμό που επιθυμούν οι ίδιοι. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι αυξάνεται η παρακολούθηση περιεχομένου εκτός σπιτιού, καθώς οι καταναλωτές χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο wireless συσκευές, κυρίως smartphones και tablets.

Τέλος, οι χρήστες αναφέρουν ότι extra χαρακτηριστικά για τα οποία θα ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν είναι η διαθεσιμότητα νέων ταινιών στην τηλεόραση ταυτόχρονα με την κυκλοφορία τους στους κινηματογράφους και η υψηλή ανάλυση εικόνας.

Είναι φανερό ότι οι Έλληνες καταναλωτές παίρνουν την τηλεοπτική εμπειρία στα χέρια τους και απαιτούν πλέον να παρακολουθούν περιεχόμενο με τους δικούς τους χρόνους και τους δικούς τους όρους. Αυτό, φυσικά, περιλαμβάνει και τη διαφήμιση που βλέπουν. Το streaming επιτρέπει και το κατάλληλο targeting, κάτι που δεν ήταν ποτέ εφικτό με την παραδοσιακή τηλεόραση. Επομένως, πρόκειται για ένα win-win situation για marketers και καταναλωτές, οι οποίοι θα μπορούν να βλέπουν διαφημιστικό περιεχόμενο που συμπίπτει με τα ενδιαφέροντά τους.

News · Traditional Media

targeting · tv streaming

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Despina Skordili

Μετά από τρία χρόνια στη δημοσιογραφία, την κέρδισε ο κόσμος των social media. Αφού ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στα New Media στην Ολλανδία, εργάζεται ως social media brand manager σε digital marketing agency.

Recently Published

»

Γιατί τα brands είναι καλό να χορηγούν festivals!

»

4 τρόποι να χαμηλώσετε το CPA σας

»

Γιατί πρέπει να συνδυάζουμε content και martech

»

Τα Facebook Metrics που πρέπει να παρακολουθούν οι επιχειρήσεις

»

Οδηγός για τους marketers: μάθε να ακούς το κοινό σου!

»

Τι είναι το Influencer Marketing και πώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας!

»

Video: Γιατί οι Marketers πρέπει να παράγουν περισσότερο περιεχόμενο με video!

»

Πώς να αυξήσεις το Brand Engagement με τα Instagram Memes

»

8 Tips για να προωθήσεις το κανάλι σου στο YouTube

»

Πώς να χρησιμοποιείς αποτελεσματικά τα keywords στο blogging!

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο