The New Stuff - Suit digital marketing

#ΤweetΣαρακοστή: Κάναμε τη νηστεία πιο λαχταριστή!

Tasos Veliadis


Επειδή οι δημιουργικές ιδέες δεν περιορίζονται μόνο στο Facebook, αυτή τη φορά, εμείς στη socialab σκεφτήκαμε να εκμεταλλευτούμε ένα trend που παρατηρήσαμε στο Twitter. Μελετήσαμε ότι την περίοδο της Σαρακοστής του 2013, πάνω από 13.000 tweets περιείχαν τη λέξη «πεινάω». Με αυτό το δεδομένο, σιγά-σιγά μας γεννήθηκε η ιδέα #tweetΣαρακοστή. Έχοντας ως πελάτη την εταιρία Καλλιμάνης, θελήσαμε να δώσουμε μια άλλη διάσταση στη νηστεία, πιο νόστιμη και πιο διασκεδαστική. Καθημερινά, λοιπόν, αναζητούσαμε στο Twitter χρήστες που το μεσημεράκι έγραφαν #πεινάω ή #peinaw και όλα τα συναφή.

Αφού εντοπίζαμε τους «πεινασμένους» χρήστες στο Twitter, απαντούσαμε προσφέροντας σε πολλούς τυχερούς νηστίσιμα πακέτα με θαλασσινά. Το αποτέλεσμα μπορείτε να το δείτε στο βίντεο.

[youtube= https://www.youtube.com/watch?v=UVYgCVMYnB0]

Case Studies · Twitter

kallimanis · socialab · Twitter

Tasos Veliadis

Ο Τάσος Βελιάδης έχει 5 χρόνια εμπειρία στην οnline διαφήμιση και έχει εργαστεί για διεθνή brands καθορίζοντας την online στρατηγική τους. Ως Business Unit Director της socialab φέρνει καθημερινά μετρήσιμα αποτελέσματα στους πελάτες με τις ιδέες του. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει καμπάνιες που έχουν όχι μόνο ακουστεί αλλά και κέρδισαν διεθνή προβολή και διακρίσεις.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting