The New Stuff - Suit digital marketing

Twitter Brand Hub: νέο εργαλείο analytics

Ioannis Sfetsos


Το Twitter ανακοίνωσε πριν λίγες μέρες το Twitter Brand Hub, ένα νέο advertising εργαλείο που αναμένεται να έχει σημαντικό αντίκτυπο στον χώρο του digital marketing.

Σύμφωνα με τo Twitter, το νέο αυτό εργαλείο χρησιμοποιεί το analytic software της πλατφόρμας προκειμένου να συγκεντρώνει και να αναλύει τις αναφορές που γίνονται στα ονόματα των brands, επεξεργαζόμενο μία σειρά στοιχείων, όπως το engagement των χρηστών με το brand και τα δημογραφικά τους χαρακτηριστικά.

twitter-brand-hub-woman-600

Πιο συγκεκριμένα, ο στόχος του εν λόγω εργαλείου είναι να εκμεταλλευτεί και να αναδείξει τις δυνατότητες της πλατφόρμας του Twitter, παρέχοντας έτσι άμεση και ανεμπόδιστη πρόσβαση σε σημαντικά insights, όπως το τι αναφέρει το κοινό και πως για το εκάστοτε brand μέσω των tweets του και των hashtags. Σίγουρα πρέπει να λάβουμε υπόψη το ότι υπάρχουν και άλλα διαθέσιμα online εργαλεία που εξυπηρετούν τους ίδιους σκοπούς, όμως η υπηρεσία αυτή παρέχεται κατευθείαν και δωρεάν από το Twitter προσφέροντας μετρήσεις με μεγαλύτερη ακρίβεια από τις αντίστοιχες outsourced πηγές.

Τι περιέχει;

Το Twitter Brand Hub εμπεριέχει τρία καινούργια analytic features:

  • TrueVoice

Το συγκεκριμένο εργαλείο ανάλυσης προσφέρει τη δυνατότητα στους marketers να ενημερώνονται για το brand που εκπροσωπούν σε real time, δίνοντας τους έτσι τη δύναμη να παρακολουθούν την πορεία και τα trends στο Twitter ανεμπόδιστα και έγκαιρα. Όπως έχει άλλωστε αποδειχθεί και από σχετικές έρευνες στο παρελθόν, η αύξηση σε αναφορές ενός brand στα social media είναι απευθείας συνδεδεμένη και με την αύξηση πωλήσεων. Έτσι, το Twitter Brand Hub συγκεντρώνει το περιεχόμενο των tweets που αφορούν την εταιρία και το συγκρίνει απευθείας με τα tweets του ανταγωνισμού, δίνοντας μία ρεαλιστική εικόνα για το ποια brands μονοπωλούν τις συζητήσεις.

  • Audience Analysis

Παρόλα αυτά, τα features του Twitter Brand Hub δεν σταματάνε εδώ. Ένα άλλο χρήσιμο εργαλείο είναι το Audience Analysis, το οποίο μετράει και παρουσιάζει δημογραφικά στοιχεία (φύλο, περιοχή, εισόδημα κ.ά.) των χρηστών, όπως επίσης βρίσκει και αναφορές από key brand influencers, τα οποία συγκεντρώνει και από τους servers του Twitter, αλλά και από αυτούς των συνεργατών του (Twitter Official Partners). Στο τέλοw, προβάλλει τα αποτελέσματα στη μορφή ενός εύχρηστου και ενημερωτικού summary που προστατεύει την ιδιωτικότητα των χρηστών.

  • Conversation Details

Τέλος, η λειτουργία Conversation Details παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για τις απόψεις των χρηστών σχετικά με το brand, καθώς και τις πιο χρησιμοποιημένες εκφράσεις στα σχετικά tweets δίνοντας έτσι μία γενικότερη εικόνα για τις απόψεις του κοινού.

Συνοψίζοντας λοιπόν, το Twitter Brand Hub μέσω των features και της ακρίβειας μετρήσεων που προσφέρει αναμένεται να αποδειχτεί ένα απαραίτητο εργαλείο στα χέρια των marketers και των brands προωθώντας και επεκτείνοντας τις δυνατότητες της πλατφόρμας σε υψηλότερο επίπεδο. Προς το παρόν έχουν πρόσβαση σε αυτό μόνο large brand advertisers και μεσαίες επιχειρήσεις σε αγγλόφωνες χώρες. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το νέο εργαλείο analytics μπείτε στο official blog της Twitter.

Hello progress!

Data · Online Marketing · Social Media · Tools · Twitter

analytics · Brand hub · digital marketing · Twitter

Agencies · Brand & Marketing Managers

Ioannis Sfetsos

Ο Γιάννης είναι απόφοιτος ερευνητικής ψυχολογίας από το Keele University της Αγγλίας, με ειδίκευση στον τομέα της ψυχογλωσσολογίας. Η δημιουργική γραφή και η μουσική ήταν πάντα οι αδυναμίες του, κάνοντάς τον να παρασυρθεί από τα αυστηρά ακαδημαϊκά μονοπάτια στον δημιουργικό τομέα της διαφήμισης και του marketing. Πλέον ακονίζει την πένα του καθημερινά, δουλεύοντας ως Copywriter στην Socialab.

Recently Published

»

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και οι στρατηγικές Digital Marketing

»

Εφτά βασικοί τρόποι για να προωθήσεις το e-shop σου

»

Τα 3 κλειδιά των Social Media για τις επιχειρήσεις

»

Εκτόξευσε το brand σου με τα Instagram Stories

»

Digital Marketer – 5 βασικές δεξιότητες που πρέπει να έχει

»

Πώς να δημιουργήσετε ένα πλάνο δοκιμής για το περιεχόμενο των Social Media σας

»

E-mail marketing το 2018: Έχει λόγο ύπαρξης ή μήπως όχι;

»

9 Τρόποι για να αξιοποιήσεις τα Instagram stories στον εργασιακό χώρο

»

Social Media Marketing and Digital Marketing

»

4 tips για να προσελκύσετε το κοινό σας

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο