Twitter για εμπορικούς λόγους;
Μία γρήγορη ερώτηση για τους marketers:
Έχετε δει κάποια πετυχημένη χρήση του Twitter στην Ελλάδα για οποιοδήποτε brand πέρα από όσα είναι:
- στον κλάδο της ψυχαγωγίας (ταινίες, μουσική, τέχνες)
- προσωποπαγή (αθλητές, celebs, πολιτκοί, δημοσιογραφοι),
- ή content sites (ειδησεογραφικά, χιουμοριστικά ή κάποια ειδικής κατηγορίας);
Η δική μου άποψη -και το λέω γιατί για μένα τα αποτελέσματα είναι ο #1 παράγοντας πριν συμβουλεύσω πελάτη να προχωρήσει με μία καμπάνια- είναι πως ο χαρακτήρας του μέσου είναι πολύ διαφορετικός από αυτό που νομίζει ο marketer που δεν έχει κάνει εμπορική χρήση των social media.
Επιπλέον, το ότι δεν υπάρχει διαφήμιση (για την Ελλάδα τουλάχιστον) και το μέσο είναι τόσο περιορισμένο, σημαίνει για μένα ότι 9 στις 10, το twitter δεν είναι το κατάλληλο μέσο για ενεργοποιήση.
Αυτά για σήμερα.