The New Stuff - Suit digital marketing

Το Twitter δε θεωρεί τον εαυτό του ένα από τα “Social Media”;

Pinelopi Tsirintani


To Twitter έκανε πολύ πρόσφατα μια πολύ στρατηγική κίνηση: Άλλαξε την κατηγοριοποίηση της στο appstore της Apple και πλέον από την κατηγορία “social media” που ήταν, κατηγοριοποιείται σαν “News app

Ποιοι λόγοι όμως κρύβονται πίσω από το repositioning του γνωστού social medium; Σίγουρα ένας από τους πιο εμφανής λόγους είναι η ανάγκη του για διαφοροποίηση από τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. O άλλος λόγος είναι πως πλέον από εκεί που ήταν απλα στο top 10 των Social Media εφαρμογών, τώρα το Twitter στρογγυλοκάθεται στην πρώτη θέση των “News” εφαρμογών. Αυτή η πρωτιά είναι αρκετή ώστε να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του μεταξύ των υπόλοιπων εφαρμογών της ίδιας κατηγορίας. Οι χρήστες πλέον μπαίνοντας στο app store μπορούν πολύ εύκολα να δουν την εφαρμογή του Twitter, αφού είναι στην πρώτη θέση των “News” apps.

news twitter

Το γεγονός ότι πλέον οι χρήστες θα εντοπίζουν γρήγορα το Twitter μπαίνοντας στο app store σίγουρα θα αυξήσει τα installs της εφαρμογής καθώς όλο και πιο πολλοί θα την κατεβάζουν στο κινητό τους τηλέφωνο.

Επιπλέον, με αυτή την κίνηση το Twitter στοχεύει να αυξήσει το κοινό του “πιάνοντας”  ένα πολύ ειδικό κοινό που θέλει να ενημερώνεται εύκολα και γρήγορα για την επικαιρότητα από το κινητό του. Δεν αποκλείεται να δούμε ακόμα και μια σταδιακή αλλαγή στρατηγικής  πορείας και φιλοσοφίας του Twitter πιο εστιασμένη στην τρέχουσα επικαιρότητα.

To repositioning του δημοφιλούς social media στην αγορά έγινε σε μία στιγμή που οι χρήστες της πλατφόρμας αυξάνονταν με πολύ αργούς ρυθμούς. Χαρακτηριστικά, σύμφωνα με δημοσίευμα στο  ξένο τύπο, οι χρήστες του Twitter ανήλθαν στους 310 εκ. το τελευταίο τρίμηνο του 2016 σε σχέση με τους 305 εκ. του τέταρτου τρίμηνου του 2015. Παρά το γεγονός λοιπόν, ότι το κοινό του Twitter αυξήθηκε, η αύξηση αυτή δεν ήταν και τόσο σημαντική για το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε.

Όπως και να ‘χει, μέχρι στιγμής το Twitter δεν έχει κάνει κάποια επίσημη δημοσίευση σχετικά με αυτή την κίνησή του. Επίσης, άγνωστο παραμένει ακόμη αν θα κάνει κάποια παρόμοια κίνηση στο Play Store της Google, όπου η κατηγοριοποίηση παραμένει σταθερή έτσι όπως ήταν.

Αναμένουμε να δούμε πως θα εξελιχθούν αυτές οι αλλαγές στο Twitter και τι αντιδράσεις θα υπάρξουν από την αγορά…

Advertising · News · Social Media · Twitter

News · Twitter

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · e-Shops · Small Businesses

Communications · Media

Pinelopi Tsirintani

H Πηνελόπη Τσιριντάνη αγάπησε το digital marketing έτσι ξαφνικά και αποφάσισε να το γνωρίσει καλύτερα κάνοντας το δικό της blog, δουλεύοντας ως affiliate και ξεκινώντας να δουλεύει ως Account Executive στην Socialab!

Recently Published

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο