The New Stuff - Suit digital marketing

Το Twitter δε θεωρεί τον εαυτό του ένα από τα “Social Media”;

Pinelopi Tsirintani


To Twitter έκανε πολύ πρόσφατα μια πολύ στρατηγική κίνηση: Άλλαξε την κατηγοριοποίηση της στο appstore της Apple και πλέον από την κατηγορία “social media” που ήταν, κατηγοριοποιείται σαν “News app

Ποιοι λόγοι όμως κρύβονται πίσω από το repositioning του γνωστού social medium; Σίγουρα ένας από τους πιο εμφανής λόγους είναι η ανάγκη του για διαφοροποίηση από τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. O άλλος λόγος είναι πως πλέον από εκεί που ήταν απλα στο top 10 των Social Media εφαρμογών, τώρα το Twitter στρογγυλοκάθεται στην πρώτη θέση των “News” εφαρμογών. Αυτή η πρωτιά είναι αρκετή ώστε να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του μεταξύ των υπόλοιπων εφαρμογών της ίδιας κατηγορίας. Οι χρήστες πλέον μπαίνοντας στο app store μπορούν πολύ εύκολα να δουν την εφαρμογή του Twitter, αφού είναι στην πρώτη θέση των “News” apps.

news twitter

Το γεγονός ότι πλέον οι χρήστες θα εντοπίζουν γρήγορα το Twitter μπαίνοντας στο app store σίγουρα θα αυξήσει τα installs της εφαρμογής καθώς όλο και πιο πολλοί θα την κατεβάζουν στο κινητό τους τηλέφωνο.

Επιπλέον, με αυτή την κίνηση το Twitter στοχεύει να αυξήσει το κοινό του “πιάνοντας”  ένα πολύ ειδικό κοινό που θέλει να ενημερώνεται εύκολα και γρήγορα για την επικαιρότητα από το κινητό του. Δεν αποκλείεται να δούμε ακόμα και μια σταδιακή αλλαγή στρατηγικής  πορείας και φιλοσοφίας του Twitter πιο εστιασμένη στην τρέχουσα επικαιρότητα.

To repositioning του δημοφιλούς social media στην αγορά έγινε σε μία στιγμή που οι χρήστες της πλατφόρμας αυξάνονταν με πολύ αργούς ρυθμούς. Χαρακτηριστικά, σύμφωνα με δημοσίευμα στο  ξένο τύπο, οι χρήστες του Twitter ανήλθαν στους 310 εκ. το τελευταίο τρίμηνο του 2016 σε σχέση με τους 305 εκ. του τέταρτου τρίμηνου του 2015. Παρά το γεγονός λοιπόν, ότι το κοινό του Twitter αυξήθηκε, η αύξηση αυτή δεν ήταν και τόσο σημαντική για το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε.

Όπως και να ‘χει, μέχρι στιγμής το Twitter δεν έχει κάνει κάποια επίσημη δημοσίευση σχετικά με αυτή την κίνησή του. Επίσης, άγνωστο παραμένει ακόμη αν θα κάνει κάποια παρόμοια κίνηση στο Play Store της Google, όπου η κατηγοριοποίηση παραμένει σταθερή έτσι όπως ήταν.

Αναμένουμε να δούμε πως θα εξελιχθούν αυτές οι αλλαγές στο Twitter και τι αντιδράσεις θα υπάρξουν από την αγορά…

Advertising · News · Social Media · Twitter

News · Twitter

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · e-Shops · Small Businesses

Communications · Media

Pinelopi Tsirintani

H Πηνελόπη Τσιριντάνη αγάπησε το digital marketing έτσι ξαφνικά και αποφάσισε να το γνωρίσει καλύτερα κάνοντας το δικό της blog, δουλεύοντας ως affiliate και ξεκινώντας να δουλεύει ως Account Executive στην Socialab!

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting