The New Stuff - Suit digital marketing

Twitter: Official Partner Program

Vera Oikonomou


Μέσα σε αυτό το μήνα ένα από τα αγαπημένα μας social networks, το Twitter, ανακοίνωσε το νέο Official Partner Program.

OfficialPartner

 

Ουσιαστικά πρόκειται για τη συνένωση του Twitter Certified Program και του Twitter Marketing Platform Program. Αποτελείται από εκείνους τους επίσημους συνεργάτες που έχουν αναγνωριστεί για την υψηλή ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους και την αποδεδειγμένη επιτυχία τους στο Twitter σε 8 βασικά χαρακτηριστικά, τα οποία και αναφέρονται ονομαστικά: analytics, engagement, content curation and display, consulting and agency services, ad technology, audience data provider, audience on-boarding και ad measurement.

Μέσω του προγράμματος αυτού, οι εταιρείες που αναζητούν ένα Twitter expert για συνεργάτη θα έχουν στη διάθεσή τους ένα νέο link και μία νέα σελίδα αναζήτησης, στην οποία θα μπορούν να βρουν το συνεργάτη με τα ειδικά εκείνα χαρακτηριστικά που αντιστοιχούν στην περίπτωσή τους.

Οι βασικοί στόχοι που θα επιτευχθούν μέσα από αυτή το Twitter Official Partner Program είναι οι παρακάτω:

  1. Αύξηση campaign performance: Αναλόγως με τους στόχους που έχουν τεθεί και προκειμένου να διασφαλιστεί η επίτευξή τους, το πρόγραμμα συντελεί στην καλύτερη διαχείριση και μέτρηση της αποδοτικότητας της καμπάνιας.
  2. Απόκτηση βαθύτερης γνώσης: Επιτυγχάνεται μέσω της επιλογής επίσημου συνεργάτη του Twitter, ο οποίος μετράει τις επιδόσεις του brand και αναγνωρίζει τις ανάγκες και τις ιδέες των καταναλωτών και των marketers.
  3. Αποτελεσματική τοποθέτηση του brand στην αγορά: Οι επίσημοι συνεργάτες βοηθούν στην διαχείριση της εικόνας του brand, στη δημιουργία engaging περιεχομένου, αλλά και στη σωστή λειτουργία της εξυπηρέτησης πελατών.

Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως το Twitter προχώρησε και στην ανακοίνωση του πρώτου Official Partner, ο οποίος δεν είναι άλλος από την IBM, με την οποία η πλατφόρμα έχει εκπαιδεύσει πάνω από 10,000 ΙBM εργαζόμενους πάνω στα δεδομένα του Twitter αλλά και για τις βέλτιστες πρακτικές για Analytics.

Ας περιμένουμε λοιπόν να δούμε ποιοι θα είναι οι επόμενοι Official Partners, αλλά και πόσο χρήσιμο θα φανεί το πρόγραμμα για τη βέλτιστη χρήση του Twitter από τις επιχειρήσεις και τους marketers.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα αυτό μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ανακοίνωση του Twitter στο blog του.

News · Social Media · Twitter

partner program · Twitter

Agencies · Brand & Marketing Managers

Vera Oikonomou

Η Βέρα είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΟΠΑ με έντονο ενδιαφέρον για τις νέες τάσεις του μάρκετινγκ. Σήμερα εργάζεται στη Socialab ως Educational Manager.

Recently Published

»

Νέα στρατηγική του Youtube για πώληση διαφημίσεων στην δική της live Tv

»

GDPR: ό,τι χρειάζεται να γνωρίζουμε για την εφαρμογή του

»

Χρησιμοποίησε έξυπνα τα Instagram Stories!

»

4 Στρατηγικές Marketing για να κάνετε τους καταναλωτές να λατρέψουν το Brand σας

»

Messaging apps: ο σύμμαχος της επιχείρησής σας!

»

5 Interactive Content Ideas For your Business

»

Πώς να προωθήσετε την εταιρική σας ταυτότητα στο Instagram

»

3 τρόποι για να αναπτύξεις τη λίστα των emails σου

»

Εσείς γνωρίζετε την ιστορία του Brand σας;

»

Influencer Marketing: βασικός παράγοντας για το boost του brand σου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο