Twitter relationships
Αναρωτιέμαι πόσοι έχουν χρησιμοποιήσει το Twitter με εμπορικό σκοπό στην Ελλάδα και έχουν πετύχει το σκοπό τους.
Σε αντίθεση με τις ΗΠΑ όπου το ένα έβδομο του πληθυσμού έχει Twitter (δεν έχω την πηγή γι αυτή την πληροφορία, δυστυχώς ακούω πολλά τέτοια αλλά ας με διορθώσει κάποιος αν έχει καλύτερο στατιστικό ή ξέρει την πηγή), στην Ελλάδα φαίνεται να το χρησιμοποιεί πολύ μικρό μέρος του πληθυσμού ενεργά.
Περισσότερο δε, η χρήση του είναι κυρίως για λόγους chat, ανταλλαγής links που παρουσιάζουν ενδιαφέρον, ανακοίνωση επαγγελματικών και προσωπικών επιτυχιών.
Το σίγουρο είναι πως υπάρχει μια μάλλον μεγάλη πυκνότητα από ανθρώπους που κατέχουν τα social media στο Twitter σε σχέση με άλλα εργαλεία, αλλά παρόλα αυτά δεν φαίνεται να υπάρχει μεγάλη κινητοποιήση από τα brands.
Αντίθετα, καποιοι πολιτικοί φάνηκαν να τα χρησιμοποιούν στις εκλογές του 2009. Η Ντόρα Μπακογιάννη και ο Χρήστος Παπούτσης είναι δύο από αυτούς που μου έρχονται στο μυαλό.
Από την άλλη, στις ΗΠΑ γίνεται χαμός από marketeers και μικρές επιχειρήσεις που προωθούν τα προϊόντα τους στο Twitter. Γιατί άραγε αυτή η διαφορά;
Και όταν το twitter ενεργοποιήσει την εμφάνιση των trends από Έλληνες χρήστες, θα αλλάξει αυτό;