The New Stuff - Suit digital marketing

Υποτροφία μέσω Twitter!

Maria Rafaella Christoforidou


Πριν λίγο καιρό, ξεκίνησα μια έρευνα σχετικά με τα πανεπιστήμια του εξωτερικού, τις υποτροφίες που δίνουν και τo marketing plan που ακολουθούν. Το αποτέλεσμα ήταν να πέσω πάνω σε τυπικές ανακοινώσεις υποτροφίων που ζητούσαν τις εξίσου τυπικές -και βαρετές αν θέλεις- εκθέσεις των υποψηφίων για τα χαρακτηριστικά που τους κάνουν να ξεχωρίζουν.

Αυτό μέχρι που ανακάλυψα το πανεπιστήμιο της Iowa και συγκεκριμένα το Tippie Business School.

Το 2011 το συγκεκριμένο πανεπιστήμιο αποφάσισε να πρωτοτυπήσει και ανακοίνωσε ότι η πλήρης υποτροφία των 37.240 δολαρίων για ΜΒΑ σπουδές θα δοθεί στον υποψήφιο που θα γράψει το καλύτερο tweet απαντώντας στην ερώτηση “What makes you an exceptional Tippie Full-time MBA candidate and future MBA hire? Creativity encouraged!”.*

Για τις ανάγκες αυτού, δημιουργήθηκε το αντίστοιχο hashtag #TippieTweet κι έτσι το πανεπιστήμιο μπορούσε να βλέπει όλες τις απαντήσεις συγκεντρωμένες.

Αυτό όπως ήταν φυσικό προκάλεσε έντονο ενδιαφέρον όχι μόνο στους υποψηφίους αλλά και στα μέσα μαζικής ενημέρωσης όπως οι Financial Times και το Wall Street Journal που έγραψαν τις θετικές εντυπώσεις τους για τη διαφορετική προσέγγιση του πανεπιστημίου!

Η ανταπόκριση ήταν τόσο μεγάλη κι επιτυχημένη που το 2012 το πανεπιστήμιο επανέλαβε τη διαδικασία αλλά αυτή τη φορά είχε ανταγωνισμό καθώς και άλλα γνωστά πανεπιστήμια ακολούθησαν παρόμοια τακτική για τις υποτροφίες τους.

Να σημειωθεί ότι ο υποψήφιος που κέρδισε την υποτροφία του πανεπιστημίου της Iowa απάντησε με… haiku!!!
“Globally minded (5)/Innovative and driven (7)/ Tippie can sharpen (5).”
Η’ το έχεις ή δε το έχεις. 

*Οι υποψήφιοι έπρεπε να τηρούν και τα υπόλοιπα κριτήρια του πανεπιστημίου, καθώς επίσης να αποστείλουν το βιογραφικό τους και το tweet τους με email στη γραμματεία του πανεπιστημίου.

Twitter

Twitter · university

Maria Rafaella Christoforidou

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο