«Ατημέλητο» περιεχόμενο
Κάθε μέσο είναι τόσο καλό όσο και το περιεχόμενό του.
Κάποτε η τηλεόραση ήταν το επίτευγμα της μαζικής τεχνολογίας. Λίγες δεκατίες μετά έγινε χαζοκούτι. Και μάλλον σε όλη τη διάρκεια της ζωής της έχει κατηγορηθεί πως είναι εργαλείο ελέγχου των μαζών.
Αντίστοιχα, το Internet, όπου καθένας μπορεί να δημοσιεύσει ό,τι θέλει, τι είναι άραγε;
Μου κάνει εντύπωση πως για μια χώρα 10 εκ. ανθρώπων, έχουμε τόσα πολλά χαμηλής ποιότητας websites και blogs τα οποία δημοσιεύουν άρθρα ανυπόγραφα και ανυπόστατα. Και φυσικά μου κάνει ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση που υπάρχει ένα κοινό από πίσω που τα κλικάρει, τα πιστεύει, τα μοιράζεται. Αλλά το κοινό δεν έχει λόγο να είναι curator στο Internet. Οι publishers είναι εκείνοι που πρέπει να ελέγχουν το περιεχόμενό τους.
Περιεχόμενο άλλωστε υπάρχει άπειρο στο Internet. Αυτό που μετράει είναι το επιμελημένο περιεχόμενο, αυτό που λέμε curated content. Αλλά αυτό που βλέπω είναι πολύ, πολύ uncurated content.
Έχω δει πολλές τέτοιες σελίδες στο Facebook, websites, blogs. Και πολλά πολλά άρθρα ακόμα και από σχετικά αξιοσέβαστα sites. Όπως αυτό που αναδημοσιεύτηκε από τη Yahoo.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε αρχικά σε ένα άλλο website και η Yahoo την αναδημοσίευσε ως «είδηση». Είναι αυτό καλό και επιμελημένο περιεχόμενο;
Αν οι μεγάλοι παίκτες δεν ανεβάζουν την ποιότητα του περιεχομένου, τότε σίγουρα δε θα το κάνουν οι μικροί.