The New Stuff - Suit digital marketing

#Roof4All: Η Ύπατη Αρμοστεία και η Socialab δημιουργούν μια «στέγη» προστασίας για τους πρόσφυγες

Mara Havaki


Ο βασικός διεθνής ανθρωπιστικός οργανισμός για την προστασία των προσφύγων, η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (UNHCR), αναλαμβάνει δράση με το “Roof For All”, μια ενέργεια που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Socialab, λόγω της επείγουσας ανθρωπιστικής κρίσης που εξελίσσεται στη Μεσόγειο, με πρώτο σταθμό την Ελλάδα.
1

Από το 2015, σχεδόν 3.500 ζωές έχουν χαθεί στο ταξίδι των προσφύγων προς την Ευρώπη και, με τις δύσκολες καιρικές συνθήκες, τα πράγματα είναι κρίσιμα. Η Ύπατη Αρμοστεία βρίσκεται στο πλευρό τον προσφύγων, αλλά η ανάγκη είναι τεράστια και επιτακτική.

Το Roof For All”, δηλαδή Μια «Στέγη» Προστασίας Για Όλους, αποτελεί μια διαδικτυακή πλατφόρμα υποστήριξης των προσφύγων αλλά και ευαισθητοποίησης του κοινού και διάδοσης του μηνύματος, ώστε να βοηθήσουν περισσότεροι Έλληνες να σωθούν περισσότερες ζωές.

Στόχος της ενέργειας που εμπνεύστηκε και υλοποίησε η Socialab, είναι η ενημέρωση του κοινού για το έργο της Ύπατης Αρμοστείας και η εξασφάλιση πολύτιμης βοήθειας με δωρεές. Αυτό που κάνει την πλατφόρμα να ξεχωρίζει είναι ότι δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να βοηθήσουν παίρνοντας μέρος στην «πρόκληση» του Roof For All, ώστε να δημιουργήσουν ένα «κύμα» ευαισθητοποίησης. Συγκεκριμένα, μέσα από το site, ή με το hashtag #Roof4All στο Instagram και στο Twitter, μπορούν να διαδώσουν το μήνυμα στα social media ανεβάζοντας φωτογραφία ή video όπου σχηματίζουν μια συμβολική στέγη με τα χέρια τους ή με το σώμα τους.

Καταγραφή

Επίσημο σήμα όλης της πρωτοβουλίας, άλλωστε, είναι η «στέγη» που συμβολίζει τη φυσική αλλά και νομική προστασία που προσφέρει η Ύπατη Αρμοστεία σε κάθε στάδιο του ταξιδιού των προσφύγων, βοηθώντας τους να νιώθουν ασφαλείς, ώστε η ελπίδα τους για το αύριο να ξαναγεννηθεί.

Για το video προώθησης της ενέργειας, γνωστές προσωπικότητες πήραν μέρος εθελοντικά, όπως ο Αλέξης Γεωργούλης, η Νίκη Κάρτσωνα, ο Γιώργος Πυρπασόπουλος, ο Χριστόδουλος Στυλιανού, η Σταματίνα Τσιμτσιλή και η Madame Ginger.

Εσύ έφτιαξες τη δική σου «στέγη» προστασίας; Πάρε μέρος στην πρόκληση #Roof4all και βοήθησέ μας να διαδώσουμε το μήνυμα. Δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε χωρίς εσένα!

Greek Case Studies · Online Marketing

roof4all · unhcr

Philanthropy

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting