The New Stuff - Suit digital marketing

#Roof4All: Η Ύπατη Αρμοστεία και η Socialab δημιουργούν μια «στέγη» προστασίας για τους πρόσφυγες

Mara Havaki


Ο βασικός διεθνής ανθρωπιστικός οργανισμός για την προστασία των προσφύγων, η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (UNHCR), αναλαμβάνει δράση με το “Roof For All”, μια ενέργεια που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Socialab, λόγω της επείγουσας ανθρωπιστικής κρίσης που εξελίσσεται στη Μεσόγειο, με πρώτο σταθμό την Ελλάδα.
1

Από το 2015, σχεδόν 3.500 ζωές έχουν χαθεί στο ταξίδι των προσφύγων προς την Ευρώπη και, με τις δύσκολες καιρικές συνθήκες, τα πράγματα είναι κρίσιμα. Η Ύπατη Αρμοστεία βρίσκεται στο πλευρό τον προσφύγων, αλλά η ανάγκη είναι τεράστια και επιτακτική.

Το Roof For All”, δηλαδή Μια «Στέγη» Προστασίας Για Όλους, αποτελεί μια διαδικτυακή πλατφόρμα υποστήριξης των προσφύγων αλλά και ευαισθητοποίησης του κοινού και διάδοσης του μηνύματος, ώστε να βοηθήσουν περισσότεροι Έλληνες να σωθούν περισσότερες ζωές.

Στόχος της ενέργειας που εμπνεύστηκε και υλοποίησε η Socialab, είναι η ενημέρωση του κοινού για το έργο της Ύπατης Αρμοστείας και η εξασφάλιση πολύτιμης βοήθειας με δωρεές. Αυτό που κάνει την πλατφόρμα να ξεχωρίζει είναι ότι δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να βοηθήσουν παίρνοντας μέρος στην «πρόκληση» του Roof For All, ώστε να δημιουργήσουν ένα «κύμα» ευαισθητοποίησης. Συγκεκριμένα, μέσα από το site, ή με το hashtag #Roof4All στο Instagram και στο Twitter, μπορούν να διαδώσουν το μήνυμα στα social media ανεβάζοντας φωτογραφία ή video όπου σχηματίζουν μια συμβολική στέγη με τα χέρια τους ή με το σώμα τους.

Καταγραφή

Επίσημο σήμα όλης της πρωτοβουλίας, άλλωστε, είναι η «στέγη» που συμβολίζει τη φυσική αλλά και νομική προστασία που προσφέρει η Ύπατη Αρμοστεία σε κάθε στάδιο του ταξιδιού των προσφύγων, βοηθώντας τους να νιώθουν ασφαλείς, ώστε η ελπίδα τους για το αύριο να ξαναγεννηθεί.

Για το video προώθησης της ενέργειας, γνωστές προσωπικότητες πήραν μέρος εθελοντικά, όπως ο Αλέξης Γεωργούλης, η Νίκη Κάρτσωνα, ο Γιώργος Πυρπασόπουλος, ο Χριστόδουλος Στυλιανού, η Σταματίνα Τσιμτσιλή και η Madame Ginger.

Εσύ έφτιαξες τη δική σου «στέγη» προστασίας; Πάρε μέρος στην πρόκληση #Roof4all και βοήθησέ μας να διαδώσουμε το μήνυμα. Δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε χωρίς εσένα!

Greek Case Studies · Online Marketing

roof4all · unhcr

Philanthropy

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Οι 10 νόμοι του social media marketing

»

Οι 5 καλύτερες στρατηγικές απόκτησης πελατών για την επιχείρησή σας

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

»

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

»

Απλές τακτικές για να χρησιμοποιήσεις το Video Content Marketing

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο