The New Stuff - Suit digital marketing

Οι αλλαγές στο Pages to Watch του Facebook

Vicky Kaloida


Το Facebook παρουσίασε την πρώτη έκδοση του εργαλείου Pages to Watch πριν ένα χρόνο περίπου, με περιορισμένες δυνατότητες όσον αφορά στην παρακολούθηση του ανταγωνισμού.

Με τη νέα έκδοση, το Pages to Watch γίνεται ένα εργαλείο ουσιαστικής σημασίας, προσφέροντας στους marketers τη δυνατότητα να αντλήσουν αρκετές πληροφορίες και στατιστικά στοιχεία που σχετίζονται με τη δραστηριότητα των ανταγωνιστών και του κλάδου τους στο δημοφιλές social network.

Τώρα, με βασική προϋπόθεση, να έχετε πάνω από 100 έως 10.000 fans στη σελίδα που διαχειρίζεστε, μπορείτε να δημιουργήσετε μια λίστα με 100 σελίδες προς παρακολούθηση. Αυτές μπορεί να είναι είτε σελίδες με ανταγωνιστικό προς το δικό σας περιεχόμενο είτε σελίδες με περιεχόμενο που σας εμπνέει.

pages to watch

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη δυνατότητα Pages to Watch ακολουθώντας τα παρακάτω απλά βήματα:

Πηγαίνετε στα Insights και κάνετε κλικ στην καρτέλα Overview. Για να προσθέσετε σελίδες στη λίστα σας, κάνετε κλικ στην επιλογή Add Pages που βρίσκεται στο τέλος της σελίδας.

Στο pop-up search window και στα Insights, το Facebook σας προτείνει αυτόματα σελίδες, με βάση τις προηγούμενες επιλογές σας. Εάν επιλέξετε κάποια από αυτές, είναι χρήσιμο να γνωρίζετε ότι το Facebook  στέλνει σε αυτές τις σελίδες μια ειδοποίηση ότι έχουν προστεθεί σε κάποια watch list, χωρίς ωστόσο να ειδοποιεί ότι είστε εσείς που την παρακολουθείτε.

Εάν, επιπλέον, θέλετε να γνωρίζετε ποια άλλα brands εμφανίζονται στο News Feed των fans σας ώστε να συγκρίνετε τη δραστηριότητά σας με αυτά, υπάρχει τρόπος. Αρκεί να συνδεθείτε στο προσωπικό σας προφίλ και να πληκτρολογήσετε στο graph search window “pages liked by people who like (το όνομα της σελίδας σας)”. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να έχετε μια ευρύτερη αίσθηση σχετικά με το περιεχόμενο στο οποίο ανταποκρίνονται θετικά οι fans σας.

Το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό της εν λόγω υπηρεσίας, είναι ότι σας δείχνει ακριβώς τι είδους περιεχόμενο επιλέγουν να δημοσιεύσουν οι ανταγωνιστές σας, πόσο συχνά, αλλά και το engagement που προκύπτει από αυτό.

Η ανάλυση του ανταγωνισμού με αυτόν τον τρόπο, θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε μεγαλύτερη αντίληψη για τη θέση σας στην αγορά, να βελτιώσετε τη στρατηγική σας, καθώς θα παρατηρείτε τις επιτυχημένες προσπάθειες των ανταγωνιστών σας, αλλά και τις τρέχουσες τάσεις, όσον αφορά στο περιεχόμενο που τελικά κερδίζει την προσοχή του κοινού σας.

Facebook · Social Media

pages to watch

Vicky Kaloida

Recently Published

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

ad-campaign-launch-blog
»

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

»

Ποια είναι τα social media trends που πρέπει να γνωρίζεις το 2020

»

Η καλύτερη ώρα να αναρτήσετε post στο Instagram

particle-artificial-inteligence-face-background_23-2148291475
»

Πως θα αξιοποιήσετε το Influencer Marketing

»

Πως θα παραμείνουν οι επισκέπτες στη σελίδα σας

»

Τι είναι το Social Media Management

»

Native Ads: Ποια η σημασία τους και γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτά

»

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο