The New Stuff - Suit digital marketing

UGC: User Generated Content

Mara Havaki


Το κλειδί στην εποχή του digital marketing είναι ομολογουμένως το περιεχόμενο. Μετά το boom των social media, το Content Marketing αναδείχθηκε ως το άλφα και το ωμέγα της στρατηγικής ενός brand. Ένα μοναδικό και ποιοτικό περιεχόμενο είναι αυτό που κάνει τη διαφορά.

Νέα έρευνα από την ipsos.com έδειξε πως ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο και ελκυστικό περιεχόμενο είναι αυτό που δημιουργούν οι ίδιοι οι χρήστες, γνωστό και ως User Generated Content (UGC). Το UGC είναι το ιδανικό περιεχόμενο αφού δεν απαιτεί μεγάλο bugdet και έχει αποδειχτεί αρκετά engaging για τους χρήστες.

UGC

Ας αναρωτηθούμε πόσο πιο εύκολα εμπιστευόμαστε ένα προϊόν όταν μας το προτείνουν φίλοι μας ή όταν ακούγεται πολύ στον κοινωνικό μας περίγυρο ή ακόμα όταν διαβάζουμε reviews από άλλους καταναλωτές. Από αυτό και μόνο η μεγάλη επιτυχία του UGC είναι δικαιολογημένη. Ένα περιεχόμενο εμπνευσμένο από φίλους, γνωστούς και γενικά καταναλωτές με κοινά ενδιαφέροντα με εμάς, τραβάει την προσοχή, είναι easy to remember και σαφώς πιο targeted.

Τι κάνει όμως το UGC τόσο ξεχωριστό;

  • Καλύτερη κατανόηση των αναγκών και των επιθυμιών του target audience
  • Καταγραφή πολύτιμου feedback
  • Πιο ευχάριστη εμπειρία του χρήστη στη σελίδα, γιατί αντιλαμβάνεται πως η γνώμη του μετράει
  • Το περιεχόμενο γίνεται πιο αληθινό και αξιόπιστο στα μάτια των χρηστών
  • Μεγαλύτερη και γρηγορότερη διάδοση του περιεχομένου
  • Άμεση μετατροπή του περιεχομένου σε reviews στο μυαλό των χρηστών
  • Χτίσιμο δυνατού community
  • Ισχυρότερη κοινωνική παρουσία
  • Ενδυνάμωση του loyalty των χρηστών
  • Εξοικονόμηση χρόνου
  • Εξοικονόμηση budget

Σύμφωνα με την έρευνα, ο συνδυασμός όλων των παραπάνω πλεονεκτημάτων του UGC αυξάνει κατακόρυφα το engagement και καθιστά ευκολότερη τη μετάβαση στο conversion, για παράδειγμα στην αγορά του προϊόντος/υπηρεσίας του brand.

Online Marketing · Social Media

content marketing · user generated content

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

ad-campaign-launch-blog
»

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

»

Ποια είναι τα social media trends που πρέπει να γνωρίζεις το 2020

»

Η καλύτερη ώρα να αναρτήσετε post στο Instagram

particle-artificial-inteligence-face-background_23-2148291475
»

Πως θα αξιοποιήσετε το Influencer Marketing

»

Πως θα παραμείνουν οι επισκέπτες στη σελίδα σας

»

Τι είναι το Social Media Management

»

Native Ads: Ποια η σημασία τους και γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτά

»

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο