Αλλαγές στα προφίλ
Αλλαγές στα προσωπικά προφίλ των χρηστών μας είχε επιφυλαγμένες το Facebook για την Κυριακή που πέρασε.
Οι αλλαγές φέρνουν above the fold κάποιες πληροροφίες για το χρήστη, κάνοντας τους επισκέπτες του προφίλ πιο πιθανό να τις δούνε. Σκοπός του facebook για τις αλλαγές αυτές είναι η αύξηση της διάδρασης μεταξύ των χρηστών.
Παράλληλα όμως, αυτό επιφέρει και αλλαγές στη σημαντικότητα του marketing, αφού αμέσως-αμέσως δίνει την ευκαιρία σε πολλές επιχειρήσεις που εκρπροσωπούν τέχνες ή δραστηριότητες να βρούνε ενδιαφερόμενους.
Έτσι, στη μουσική εγώ δηλώσει για παράδειγμα πως με ενδιαφέρουν τα συγκροτημάτα που έχουν ονόματα φαγητών: οι Red Hot Chilli Peppers, οι Black Eyed Peas και οι Burner Project.
Παρομοίως στις ταινίες δήλωσα τη Ρόδα Τσάντα και Κοπάνα, ταινία που βγήκε πρόσφατα.
Όλα αυτά είναι είναι ευκαιρίες marketing για τα αντίστοιχα brands.
Παρακάτω, αναφέρονται δραστηριότητες. Για φανταστείτε αν αναφέρει ένας χρήστης σαν δραστηριότητές του το ski και το paintball. Δεν είναι αυτό μια κρυμμένη ευκαιρία για κάθε χιονοδρομικό και χρωμοσφαιρικό κέντρο;