The New Stuff - Suit digital marketing

UTEC: Billboard που παράγει νερό

Tasos Veliadis


Οκ, δε μπορώ να πω το 2013 έχουμε δει εξαιρετικές καμπάνιες που χαρίζουν στα brands πολύ μεγάλα νούμερα engagement αλλά και εκατομμύρια views στο YouTube. Αν όμως στη θέση του brand βάλουμε ένα πανεπιστήμιο το οποίο θέλει να προσεγγίσει νέους φοιτητές για το 2013, τότε τι καμπάνια θα έπρεπε να φτιάξει; Ποιό θα έπρεπε να είναι το big idea πίσω από ένα πανεπιστήμιο;

Επειδή νομίζω οτι στη περίπτωση του UTEC (University of Engineering and Technology in Lima), τα λόγια είναι περιττά, απλά παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο για να δείτε πως ένα πανεπιστήμιο βοηθώντας μια κοινότητα να λύσει ένα πραγματικό πρόβλημα, μέσω των γνώσεων και της τεχνολογίας που παρείχε, κατάφερε να δημιουργήσει online buzz.

Σίγουρα το συγκεκριμένο billboard είναι οτι καλύτερο έχω δει μέχρι στιγμής για το 2013, καθώς καταφέρνει χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογίες και βοηθώντας ανθρώπους που πραγματικά έχουν ανάγκη να δημιουργήσει ένα τόσο μεγάλο WOMM wave που μετατρέπει την καμπάνια σε viral και αυξάνει τις συζητήσεις γύρω από το πανεπιστήμιο και τη συγκεκριμένη ενέργεια.

Διάγραμμα από Google Trends για το UTEC

Screen Shot 2013-03-24 at 11.09.25 AM

 

Πολύ θα ήθελα να δω μια ενέργεια από κάποιο ελληνικό πανεπιστήμιο μέσα στο 2013 να καταφέρει να κάνει τον γύρο του κόσμου και να κερδίσει το ενδιαφέρον και τις θετικές κριτικές του κοινού!

 

Case Studies

case study · utec · Viral · womm

Tasos Veliadis

Ο Τάσος Βελιάδης έχει 5 χρόνια εμπειρία στην οnline διαφήμιση και έχει εργαστεί για διεθνή brands καθορίζοντας την online στρατηγική τους. Ως Business Unit Director της socialab φέρνει καθημερινά μετρήσιμα αποτελέσματα στους πελάτες με τις ιδέες του. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει καμπάνιες που έχουν όχι μόνο ακουστεί αλλά και κέρδισαν διεθνή προβολή και διακρίσεις.

Recently Published

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

»

Διαχειριζόμενοι την προσδοκία: Τα 4 κλειδιά για να γεφυρώσετε το κενό εμπειρίας χρήσης.

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο