UTEC: Billboard που παράγει νερό
Οκ, δε μπορώ να πω το 2013 έχουμε δει εξαιρετικές καμπάνιες που χαρίζουν στα brands πολύ μεγάλα νούμερα engagement αλλά και εκατομμύρια views στο YouTube. Αν όμως στη θέση του brand βάλουμε ένα πανεπιστήμιο το οποίο θέλει να προσεγγίσει νέους φοιτητές για το 2013, τότε τι καμπάνια θα έπρεπε να φτιάξει; Ποιό θα έπρεπε να είναι το big idea πίσω από ένα πανεπιστήμιο;
Επειδή νομίζω οτι στη περίπτωση του UTEC (University of Engineering and Technology in Lima), τα λόγια είναι περιττά, απλά παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο για να δείτε πως ένα πανεπιστήμιο βοηθώντας μια κοινότητα να λύσει ένα πραγματικό πρόβλημα, μέσω των γνώσεων και της τεχνολογίας που παρείχε, κατάφερε να δημιουργήσει online buzz.
[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=35yeVwigQcc]
Σίγουρα το συγκεκριμένο billboard είναι οτι καλύτερο έχω δει μέχρι στιγμής για το 2013, καθώς καταφέρνει χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογίες και βοηθώντας ανθρώπους που πραγματικά έχουν ανάγκη να δημιουργήσει ένα τόσο μεγάλο WOMM wave που μετατρέπει την καμπάνια σε viral και αυξάνει τις συζητήσεις γύρω από το πανεπιστήμιο και τη συγκεκριμένη ενέργεια.
Διάγραμμα από Google Trends για το UTEC
Πολύ θα ήθελα να δω μια ενέργεια από κάποιο ελληνικό πανεπιστήμιο μέσα στο 2013 να καταφέρει να κάνει τον γύρο του κόσμου και να κερδίσει το ενδιαφέρον και τις θετικές κριτικές του κοινού!