The New Stuff - Suit digital marketing

Viewable CPM από το Google Adwords

George Anagnostopoulos


Από τις αρχές Αυγούστου το είχαμε πει ότι πρέπει να δώσετε σημασία στο μοντέλο των viewable impressions, αλλά ήσασταν όλοι στις παραλίες και κανείς δεν έσωσε σημασία στο άρθρο που είχαμε βγάλει τότε.

Για να μη σας πιάσουνε πάλι στην παραλία και πριν βγάλει ανακοίνωση η ίδια Google, σας προλαβαίνουμε τα νέα και μην πείτε ότι δεν σας προετοιμάσαμε:

H Google προσφέρει μοντέλο χρέωσης με βάση το viewable CPM.

above-the-fold-cpm-bidding

Δε θα το βρείτε σε καμία ελληνική πηγή ακόμα. Το διαβάσαμε στο εγκυρότατο Search Engine Journal χθες βράδυ και λογικά θα το δούμε σύντομα και στο δικό μας Adwords control panel.

Η άποψη που φαίνεται να επικρατεί εκεί αλλά και από το IAB US είναι πως αυτό θα γίνει το industry standard πολύ γρήγορα, αφού σε αντίθεση με το απλό CPM είναι ένα πολύ fair μοντέλο.

Και φυσικά αυτό θα σημαίνει ότι ενώ τώρα στο funnel η πίεση είναι στο landing page, η αλλαγή σε ένα vCPM μοντέλο θα σημαίνει πίεση και στα δημιουργικά των banners.

Γιατί είναι σημαντικό το viewability;

Αν λάβουμε υπόψη μας πως η comScore λέει πως στις ΗΠΑ περίπου το ένα τρίτο των banners που χρεώνεται ένας πελάτης δεν εμφανίζονται ποτέ στην οθόνη κάποιου χρήστη, αυτό σημαίνει πως η Google θα υιοθετήσει το μοντέλο αυτό για όσους ενδιαφέρονται να έχουν πραγματικά views.

Μεγάλος παράγοντας της ελληνικής αγοράς μου ανέφερες προχθές στο συνέδριο πως στην Ελλάδα το ποσοστό των unviewed banners είναι 70%.

Δεν έχω υπόψη μου αν η Google έχει γνωστοποιήσει ποια πλατφόρμα θα χρησιμοποιεί για επαλήθευση, αλλά αυτό που ισχύει συνήθως είναι πως αν ένα banner εμφανίζεται πάνω από 50% στην οθόνη του χρήστη για τουλάχιστον 3 δευτερόλεπτα, τότε μόνο θεωρείται viewed και χρεώνεται, αλλιώς δεν θα έπρεπε να χρεώνεται.

 

Advertising

adwords · cpc · cpm · iab · vcpm · viewability · viewable

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting