The New Stuff - Suit digital marketing

Viewable CPM από το Google Adwords

George Anagnostopoulos


Από τις αρχές Αυγούστου το είχαμε πει ότι πρέπει να δώσετε σημασία στο μοντέλο των viewable impressions, αλλά ήσασταν όλοι στις παραλίες και κανείς δεν έσωσε σημασία στο άρθρο που είχαμε βγάλει τότε.

Για να μη σας πιάσουνε πάλι στην παραλία και πριν βγάλει ανακοίνωση η ίδια Google, σας προλαβαίνουμε τα νέα και μην πείτε ότι δεν σας προετοιμάσαμε:

H Google προσφέρει μοντέλο χρέωσης με βάση το viewable CPM.

above-the-fold-cpm-bidding

Δε θα το βρείτε σε καμία ελληνική πηγή ακόμα. Το διαβάσαμε στο εγκυρότατο Search Engine Journal χθες βράδυ και λογικά θα το δούμε σύντομα και στο δικό μας Adwords control panel.

Η άποψη που φαίνεται να επικρατεί εκεί αλλά και από το IAB US είναι πως αυτό θα γίνει το industry standard πολύ γρήγορα, αφού σε αντίθεση με το απλό CPM είναι ένα πολύ fair μοντέλο.

Και φυσικά αυτό θα σημαίνει ότι ενώ τώρα στο funnel η πίεση είναι στο landing page, η αλλαγή σε ένα vCPM μοντέλο θα σημαίνει πίεση και στα δημιουργικά των banners.

Γιατί είναι σημαντικό το viewability;

Αν λάβουμε υπόψη μας πως η comScore λέει πως στις ΗΠΑ περίπου το ένα τρίτο των banners που χρεώνεται ένας πελάτης δεν εμφανίζονται ποτέ στην οθόνη κάποιου χρήστη, αυτό σημαίνει πως η Google θα υιοθετήσει το μοντέλο αυτό για όσους ενδιαφέρονται να έχουν πραγματικά views.

Μεγάλος παράγοντας της ελληνικής αγοράς μου ανέφερες προχθές στο συνέδριο πως στην Ελλάδα το ποσοστό των unviewed banners είναι 70%.

Δεν έχω υπόψη μου αν η Google έχει γνωστοποιήσει ποια πλατφόρμα θα χρησιμοποιεί για επαλήθευση, αλλά αυτό που ισχύει συνήθως είναι πως αν ένα banner εμφανίζεται πάνω από 50% στην οθόνη του χρήστη για τουλάχιστον 3 δευτερόλεπτα, τότε μόνο θεωρείται viewed και χρεώνεται, αλλιώς δεν θα έπρεπε να χρεώνεται.

 

Advertising

adwords · cpc · cpm · iab · vcpm · viewability · viewable

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Πώς να γίνεις επαγγελματίας digital marketer

»

Βελτιστοποιήστε την απόδοση Search Ads Campaigns με τη χρήση Long Tail Keywords.

»

Τα λάθη στον σχεδιασμό της digital marketing στρατηγικής

»

Το email marketing και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σας

»

5 βήματα για να την επιτυχημένη δημιουργία Brand Voice

»

4 απλά tips για αυξηση του Conversion Rate από φόρμες

»

Τα βήματα για τον σχεδιασμό διαφημίσεων στα social media

»

Βελτιώστε την marketing στρατηγική σας με τη χρήση NFC.

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο