The New Stuff - Suit digital marketing

Viewable Impressions Demo

George Anagnostopoulos


Ένα από τα πιο aha moments στο ALBA ήταν στο μάθημα #5, όπου συζητήσαμε για 3 ώρες για το Display Marketing.

Εκεί, αφού μιλήσαμε για formats, best practices, πλάνα και άλλα, φτάσαμε στο καυτό θέμα των viewable impressions.

Τα viewable impressions, όπως έχουμε ξαναπεί είναι το πραγματικό metric που θα έπρεπε να χρησιμοποιεί η αγορά, αφού μετράει τα πραγματικά impressions, δηλαδή τις εμφανίσεις ενός banner στην οθόνη του χρήστη.

Αντίθετα, τα impressions γενικά περιλαμβάνουν και πολλες «μη εμφανίσεις» όπου δηλαδή το banner βρίσκεται σε ένα σημείο στη σελίδα στο οποίο ο χρήστης ποτέ δεν έφτασε, ή το banner απλά δεν πρόλαβε να φορτώσει ή ο χρήστης δεν υποστηρίζει flash ή κάτι άλλο.

Ο Νικόλας λοιπόν, ο planner μας, έδειξε στην τάξη το πώς υλοποιεί αυτή ακριβώς την τεχνολογία ο Adman.

Ο Adman είναι μια από τις πλατφόρμες που υποστηρίζουν τα viewable impressions στην ελληνική αγορά και στο link αυτό υπάρχει ένα πολύ κατανοητό demo από ακριβώς πότε ένα impression είναι viewable impression. Δείτε πώς αλλάζει το status του banner στα δεξιά ανάλογα με το πόσο από το banner εμφανίζεται στην οθόνη.

Επίσης, ο Adman δίνει κάποια στατιστικά για το μέσο viewability στους publishers του. Πολύ χοντρικά, αυτό κινήθηκε στο 40% – 50% το τελευταίο τετράμηνο. Οι δικές μου πηγές αναφέρουν πως το γενικό viewability της αγοράς είναι κάπου στο 30%.

Viewability Report Feb 2014

Αναμένουμε καυτές αλλαγές στο θέμα αυτό. Η δική μου προσωπική πρόβλεψη:

  1. Οι πελάτες θα θέλουν να πληρώσουν μόνο γι’ αυτό που παίρνουν και όχι γι’ αυτό που θα μπορούσαν να παίρνουν αν οι χρήστες βλέπανε τις διαφημίσεις τους.
  2. Ήδη πολλά sites λειτουργούν στο όριο, με εργαζόμενους απλήρωτους, και δημιουργούν κακό περιεχόμενο ίσα-ίσα για να παίρνουν traffic και να μπορούν να κρατηθούν σε κάποιο καλό ranking κίνησης.
  3. Πιστεύω πως θα αρχίσουμε να βλέπουμε  μεγάλα sites να μην μπορούν να αντεπεξέλθουν στα έξοδα τους, ίσως και ομίλους, οι οποίοι κρατιούνται σε ζωή με τεχνητά μέσα με κρατικές παροχές ή για πολιτικούς λόγους. Αλλά κι αυτό πόσο να κρατήσει;

Εδώ θα είμαστε, θα το ξαναδούμε…

 

 

Advertising · Opinion

viewability · viewable

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο