The New Stuff - Suit digital marketing

Τα social media της Village υπό επίθεση

George Anagnostopoulos


Το story έγινε γνωστό πολύ γρήγορα την προηγούμενη εβδομάδα:

Η Village με Δελτίο Τύπου υποστήριξε τα ίσα δικαιώματα των gay σχετικά με ένα άρθρο στο newsbomb.gr και την επόμενη μέρα έκανε κωλοτούμπα ολκής, απολύωντας τον υπάλληλο που έβγαλε το ΔΤ. Το στόρυ καταγράφεται πλήρως από τον Τάσο Θεοδωρόπουλο για όσους ενδιαφέρονται.

Τι αποτέλεσμα ειχε αυτό στα social media;

Σύσσωμο το ενεργό κοινό στα social media συντάχθηκε υπέρ της προάσπισης των συμφερόντων της gay κοινότητας, υπέρ του εργαζόμενου που απολύθηκε και κατά της διοικησης των Village. Προσωπικά συντάσσομαι με κάποιες από τις φωνές αυτές, αλλά αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως είναι το business angle.

Στο twitter κυκλοφόρησε το hashtag #no_village_gr και μαζί με τα mentions προς τη @VillageGR το twitter γέμισε με εκατοντάδες tweets από το κοινό που θέλει να μποϋκοτάρει τη Village. Το hashtag έγινε φυσικά trending topic.

Η σελίδα τους στο Facebook γέμισε επίσης και ειρωνικά και εκνευρισμένα posts και σχόλια.

Επιπλέον, το θέμα κυκλοφόρησε και στο εξωτερικό και υποψιάζομαι ότι έφτασε και στα αυτιά της μητρικής.

Προς το παρόν, η Village δε θέλει να ρίξει άλλο λάδι στη φωτιά και δεν απαντάει σε tweets, comments ή posts, παρά μόνο συνεχίζει να αναρτεί περιεχόμενο. Όχι κακή τακτική, δεδομένου πως οποιαδήποτε απάντηση θα δώσει συνέχεια σε κάτι που θέλουν να αφήσουν πίσω τους.

Ενδιαφέρον έχει το fan art ή μάλλον το non-fan art που κυκλοφόρησε, δείχνοντας πως αρκετός κόσμος ασχολήθηκε με το θέμα και ειδικά από τα creative arts, τα οποία συνήθως είναι πιο ευαισθητοποιημένα προς κοινωνικά θέματα. Το κάτωθι ειναι το πιο αθώο από αυτά:

1235089_10200602983417479_1395967732_n

Η δική μου ερώτηση βέβαια είναι κατά πόσον κάτι τέτοιο έχει τελικά αποτέλεσμα, δηλαδή:

  1. Πόσο θα διαρκέσει αυτή η κατακραυγή; Μια εβδομάδα; Δύο;
  2. Κατά πόσον το πιο ενεργό κοινό των social media (marketers, influencers) θα κάνει follow up στο ότι όντως θα μποϋκοτάρει τα Village το ίδιο ή κατά πόσον το τι κάνει στην ιδιωτική του ζωή είναι διαφορετικό από το τι κάνει στη δημόσια.
  3. Ποια είναι η δύναμη του κοινού αυτού μέσα στο διάστημα που θα διαρκέσει η κατακραυγή ώστε να επηρεάσει το γενικότερο κοινό και να αναγκάσει τη Village να αναδιπλωθεί.

Σε επίπεδο κλίμακας πάντως, θυμάμαι πως τα πράγματα ήταν πολύ πιο άσχημα για το Mega πριν από δύο χρόνια. Είχε αυτό κάποιο αποτέλεσμα στο bottom line; Νομίζω όχι.

 

 

Facebook · Greek Case Studies · Twitter

boycott · village

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting