Βιτάμ
Βούτυρο.
Ή έτσι τουλάχιστον νόμιζα, αφού τελικά πρόκειται για μαργαρίνη, όπως έμαθα. Νομίζω πως ποτέ δεν το έχω αγοράσει, εκτός αν μου το έχουν ζητήσει με το όνομά του.
Ούτε social media, ούτε τίποτα.
Απλά ένα μικρό stand με συνταγές για φαγητά και γλυκά, μέσα σε ένα super market Σκλαβενίτης (στο οποίο πηγα και δεν πίστευα το πόσο όμορφο είναι). Από δίπλα μια χαμογελαστή κοπελίτσα να εξηγεί πώς λειτουργεί το stand. Μου αρέσε ότι δεν ήταν από τα δίμετρα promo girls που βλέπει κανείς σε below the line ενέργειες ποτών, τσιγάρων, αυτοκίνητων κλπ.
Η κοπελίτσα εξηγεί στους περαστικούς shoppers πως μπορούν να διαλέξουν όποιο φαγητό ή γλυκό θέλουν από ένα πολυσέλιδο κατάλογο και το μηχάνημα θα τους εκτυπώσει τη
συνταγή που θέλουν. Σε κάθε συνταγή όπου απαιτείται βούτυρο, αυτό έχει αντικαταστηθεί με Βιτάμ.
Παλιότερα τι βλέπαμε αντ’ αυτού; Βλέπαμε συνταγές για κάποιο φαγητό ή γλυκό πάνω στο προϊόν. Ποιός θα τις δει; Μόνο εκείνους που θα σκεφτεί να αγοράσει το προϊόν.
Τώρα τι βλέπουμε; Συνταγές για φαγητό ή γλυκό της επιλογής μας στο POS, το οποίο θα δούνε όλοι. Και κάποιοι θα το χρησιμοποιήσουν και κάποιοι θα αγοράσουν το προϊόν λόγω αυτού.
Ούτε social media, ούτε word of mouth, αλλά δίνει τρομερή αξία στα μάτια του πελάτη.
Και τι σχέση έχει με εμάς;
Πρέπει ο κόσμος να καταλάβει ότι η τεχνολογία αλλάζει τα πράγματα.
Δώρο για τους αναγνώστες μου, μια συνταγή για σουφλέ σοκολάτας.