The New Stuff - Suit digital marketing

Wearables: Τάσεις και προκλήσεις

Maria Gialouri


Τα wearables είναι εδώ και εγκαθιδρύονται με το πέρασμα του χρόνου όλο και περισσότερο. Να υπενθυμίσουμε στο σημείο αυτό, πως σε αυτή την κατηγορία εντάσσουμε τις συσκευές εκείνες που φοριούνται επάνω στο σώμα, και λειτουργούν συνδυαστικά με κάποιο υπολογιστή ή mobile συσκευή, συγκεντρώνοντας πληροφορίες και δεδομένα, τα οποία παρουσιάζονται στην οθόνη του χρήστη. Οι κύριες κατηγορίες είναι τα Smartwatches, τα Fitness Trackers, και συσκευές augmented και virtual reality, όπως τα Google Glasses.
bits-wearablereport-tmagArticle
Στην Ελλάδα η συγκεκριμένη τάση είναι ακόμη στα σπάργανα, ενώ στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά. Πιο συγκεκριμένα, σε σχέση με το προηγούμενο έτος υπήρξε αύξηση 57%, με τον αριθμό των χρηστών να ανέρχεται στα 39,5 εκ. για το 2015. Οι χρήστες αυτοί αποτελούν περίπου το ¼ των χρηστών του internet, και ανήκουν κυρίως στο ηλικιακό group 25 – 44 ετών που συλλέγουν δεδομένα για σκοπούς άθλησης και φυσικής κατάστασης.

Table with Wearable Users, 2015 -2019

Σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε για τις ΗΠΑ, οι παραπάνω αριθμοί θα διπλασιαστούν μέσα στην επόμενη πενταετία. Η τάση που προβλέπεται μάλιστα, είναι πως μακροχρόνια το ηλικιακό group που θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην διάδοση των wearables θα είναι το 65+, λόγω της ανάπτυξης και διάδοσης wearable συσκευών που θα μετρούν δείκτες σχετικούς με την υγεία.

Θα περίμενε κανείς πως o σταθερός ρυθμός ανάπτυξης των wearables, θα συνοδευόταν και από ανάλογη αύξηση του διαφημιστικού budget για τις συγκεκριμένες συσκευές. Ωστόσο, υπάρχει μία διστακτικότητα από τη μεριά των advertisers και των marketers που αναμένεται να αλλάξει όταν θα κερδίσουν τα wearables σημαντικότερο μερίδιο αγοράς. Προς στιγμήν, μεγάλο μέρος του καταναλωτικού κοινού είναι αρκετά επιφυλακτικό, θεωρώντας πως δεν θα αποκόμιζε ιδιαίτερο όφελος από μία τέτοια συσκευή, ενώ καθοριστικός παράγοντας για την αγορά είναι και η τιμή.

Έτσι, η περαιτέρω διείσδυση των wearables στην αγορά αποτελεί μία πρόκληση, η οποία θα μπορούσε να ξεπεραστεί, ίσως όχι με την ταχύτητα που συνέβη στην περίπτωση των smartphones και των tablets αλλά με σταθερά βήματα. Αυτό μπορεί να συμβεί ενδεχομένως μέσω της ανάπτυξης Apps που θα καλύπτουν περισσότερες ανάγκες και ενδιαφέροντα του καταναλωτικού κοινού, όπως ακριβώς έγινε και με τις προαναφερθέντες mobile συσκευές.

Θα είναι πάντως πάρα πολύ ενδιαφέρον να δούμε, πώς θα διαμορφωθεί η διαφήμιση στο digital marketing μέσω των ειδικότερων δυνατοτήτων στόχευσης από την προσωποποιημένη πληροφορία που θα μπορούν να αντλήσουν οι marketeers από τα Apps των wearable συσκευών.

 

Advertising · Future · Mobile Marketing

Mobile · wearables

Agencies · Brand & Marketing Managers

Maria Gialouri

Η Μαρία δραστηριοποιείται το τελευταίο διάστημα στο χώρο του digital. Έχει background στα οικονομικά, αλλά είναι engaged fan του marketing με έντονο ενδιαφέρον για τη διαφήμιση, τα social media και τις νέες τεχνολογίες.

Recently Published

»

Τα λάθη στον σχεδιασμό της digital marketing στρατηγικής

»

Το email marketing και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σας

»

5 βήματα για να την επιτυχημένη δημιουργία Brand Voice

»

4 απλά tips για αυξηση του Conversion Rate από φόρμες

»

Τα βήματα για τον σχεδιασμό διαφημίσεων στα social media

»

Βελτιώστε την marketing στρατηγική σας με τη χρήση NFC.

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο