The New Stuff - Suit digital marketing

Weather-targeted Ads

George Anagnostopoulos


Free Icons_cs2

Όταν δουλεύεις με μεγάλους πελάτες, εκτός από τα όμορφα δημιουργικά πράγματα στα οποία εκτίθεσαι τα οποία αξίζουν τουλάχιστον μια αντίδραση τύπου «Wow, κοίτα τι κάνανε», βλέπεις και κάτι πανέμορφα εργαλεία.

Ένα από αυτά που είδα πρόσφατα και μου άρεσε ήταν οι διαφημίσεις που ενεργοποιούνται με ανάλογα με τον καιρό.

Φαντάσου:

  • Ξαφνική καταιγίδα; Ό,τι πρέπει για διαφήμιση από αλυσίδες delivery.
  • Ξαφνική καλοκαιρία; Διαφήμιση για αναψυκτικό ή παγωτό
  • Πρόβλεψη για εβδομάδα καλοκαιρίας; Ό,τι πρέπει για να γραφτείτε σε κολυμβητήριο.
  • Πρόβλεψη για εβδομάδα κακοκαιρίας; Ό,τι πρέπει για να σας θυμίσει να τσεκάρετε τα λάστιχα του αυτοκινήτου σας.

 

Social Media

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting