Χρυσός Οδηγός
Έχω μια ειδική κατηγορία άρθρων στο blog, με την επωνυμία “Fear Of Social Media“.
Εκεί γράφω για όσες φορές μια εταιρεία αρνείται να υιοθετήσει τα νέα μέσα για να μη χάσει τον έλεγχο του τι λέγεται γι αυτήν.
Δε μπορώ όμως να μη σχολιάσω όταν ένας από τους μεγαλύτερους οργανισμούς της χώρας στο ίδιο του το site διαφημίζει με banner τον ανταγωνιστή του.
Πόσο καιρό άραγε παίζει η συγκεκριμένη διαφήμιση χωρίς να ενδιαφερθεί κάποιος γι αυτό;
Με λίγα λόγια, στο μεγαλύτερο banner της homepage του, ο Χρυσός Οδηγός διαφημίζει τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή του, το 11880, που ανήκει στη Newsphone.
Τυχαίο; Δε νομίζω…
Update (10 Ιουνίου):
Κάτι αντίστοιχο φαίνεται να έχει συμβεί και με τους τυπωμένους καταλόγους του Χρυσού Οδηγού, όπου το 11880 προφανώς επενδύει περίοπτα. Οι φωτογραφίες είναι από Το Λημέρι.
Update (18 Ιουνίου 2010):
Να κάνω ένα update για να πω ότι ο Χρυσός Οδηγός δεν ανήκει πλέον στον ΟΤΕ αλλά στην οικογένεια Βαρδινογιάννη. Το case όμως δεν αλλάζει ιδιαίτερα δεδομένου ότι τώρα το 11880 κάνει launch το δικό του (έντυπο και ηλεκτρονικό) Χρυσό Οδηγό.