The New Stuff - Suit digital marketing

WeChat: η νέα must-have εφαρμογή!

Maria Rafaella Christoforidou


Πριν ένα χρόνο μετακόμισα στη Κίνα έχοντας στο κινητό μου εφαρμογές όπως viber, whatsapp, facebook και twitter. Τι γίνεται όμως όταν πετυχαίνεις το Great Firewall of China που σου κόβει πολλές από αυτές τις εφαρμογές; Ανακαλύπτεις εφαρμογές που συναρπάζουν όπως το WeChat!  WeChat-Mobile-App-Drift-Bottle

Ας αρχίσουμε με τα βασικά.

Τι είναι το WeChat;

To WeChat είναι εφαρμογή για smartphones, ipads, blackberry, android κ.λ.π. η οποία σου επιτρέπει να ανταλλάξεις άμεσα μηνύματα με τους φίλους σου τα οποία μπορούν να περιέχουν ήχο, βίντεο, εικόνες, ακόμα και live κλήση. Μπορείς να μιλάς με έναν φίλο σου, με groups αλλά και να κάνεις νέους φίλους. Επίσης, μπορείς να μοιράζεσαι “στιγμές” και φωτογραφίες με όλους σου τους φίλους και υπάρχει news feed, στο οποίο εμφανίζονται οι “στιγμές” όλων των επαφών σου.

Γιατί να χρησιμοποιήσω το WeChat;

Με 300 εκατομμύρια χρήστες, εκ των οποίων τα 10 εκατομμύρια είναι εκτός Ασίας και με λειτουργίες όπως το “Drift bottle”, το WeChat αποτελεί το νέο must social media tool για εταιρίες που απευθύνονται σε ηλικίες 20-30 και θέλουν ένα φρέσκο τρόπο προσέγγισης. Σύμφωνα μάλιστα με τα στατιστικά δεδομένα, το WeChat αναμένεται να ξεπεράσει τα 500 εκατομμύρια χρήστες μέχρι το τέλος του 2013.

Ποιά είναι η καλύτερη λειτουργία του WeChat;

Αναμφισβήτητα το QR Code. Κάθε χρήστης έχει το δικό του QR Code το οποίο μπορεί να “μοιράσει” προκειμένου να τον προσθέσουν οι φίλοι του και το ίδιο ισχύει για κάθε group που δημιουργείται. Έτσι, γίνεται εύκολο για τις εταιρίες να κάνουν share το περιεχόμενο τους αφού το μόνο που έχουν να κάνουν οι χρήστες είναι να σκανάρουν τον κωδικό.

Παραδείγματα εταιριών που έχουν χρησιμοποιήσει το WeChat:

Μία από τις εταιρίες που χρησιμοποίησε το WeChat ήταν η Starbucks, η οποία ζήτησε από τους χρήστες να στείλουν ένα emoticon ανάλογα με τη διάθεση τους στο επίσημο account τους κι έπειτα οι χρήστες λάμβαναν ένα τραγούδι που αντικατόπτριζε τα συναισθήματα τους. Μέσα σε λίγους μήνες, 130.000 χρήστες συμμετείχαν και πάνω από 238.000 τραγούδια είχαν σταλεί. Ταυτόχρονα, οι πωλήσεις για τον καινούργιο χυμό που προωθούσε η εταιρία διπλασιάστηκαν καθώς και οι χρήστες στο Weibo -κινέζικο Twitter- αυξήθηκαν κατά 9%.

Άλλη μια μεγάλη εταιρία που χρησιμοποίησε το WeChat είναι η Nike. Στο ετήσιο Nike Sports Festival που πραγματοποιήθηκε στη Σανγκάη, οι παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να σκανάρουν τον WeChat QR code της εταιρίας και σε συνδυασμό με τη τεχνολογία ανίχνευσης κινήσεων που χρησιμοποιεί η εταιρία, οι χρήστες έπαιρναν μέρος σε παιχνίδια, κέρδισαν βραβεία, γνώρισαν διάσημους αθλητές και ενημερώθηκαν για προϊόντα της εταιρίας. Ο αριθμός των χρηστών αυξήθηκε από 1.256 τη πρώτη ημέρα του φεστιβάλ σε 12.000 τη τέταρτη μέρα, ξεπερνώντας έτσι τους 22.000 χρήστες συνολικά!

Το συμπέρασμα είναι ότι το WeChat αποτελεί σημαντικό εργαλείο και μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματικό, ειδικά για εταιρίες που στοχεύουν στην ανάπτυξη τους στην Ασιατική αγορά.

Social Media

Maria Rafaella Christoforidou

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting