The New Stuff - Suit digital marketing

Και μετά το CTR τι;

Performance Team


Δεν είναι όλα τα Click-Through Rates ίδια.

Δεν χρειάζεται να είσαι αστέρι στα Google Analytics για να το καταλάβεις αυτό, αλλά σίγουρα βοηθάει. Από μία πρόχειρη εικόνα που βρήκαμε στο Google Images είναι πολύ εύκολο να εξάγουμε τα εξής συμπεράσματα για το τι επηρεάζει την ποιότητα του CTR:

Analytics Source

  • Source: Η πηγή εδώ παίζει συνήθως το μεγαλύτερο ρόλο. Ένας χρήστης ο οποίος ήρθε πληκτρολόγωντας τη διεύθυνση του site έχει συνήθως μεγαλύτερη αξία από ένα χρήστη που το βρήκε από display banner σε ένα portal. Είναι κοινή λογική, αυτός ο οποίος ήξερε και πληκτρολόγησε τη διεύθυνσή μας ψάχνει κάτι συγκεκριμένο και επομένως θα το αναζητήσει στο site μας, έτσι περιμένουμε πιο εύκολα από αυτόν το conversion.
  • Creative / Relevance: Ένας χρήστης ο οποίος έκανε κλικ σε κάτι που περιείχε over-promised ή misleading περιεχομενο μπορεί να φύγει πιο εύκολα, καθώς τελικά εκεί που θα οδηγηθεί δε θα βρει αυτό που αρχικά έψαχνε όταν η πληροφορία που έλαβε για να «κλικάρει» δεν ήταν σχετική.
  • Level of Involvement: Το LoI είναι huge θέμα σε ό,τι αφορά την απόδοση της διαφήμισης. Μπορεί να μην φαίνεται πάντα, αλλά ένας χρήστης έχει άλλο επίπεδο εμπλοκής, ανάλογα με το τι ήθελε να κάνει. Ένας χρήστης που έκανε αναζήτηση για κάτι σχετικό έχει μάλλον μεγαλύτερο LoI από ένα χρήστη που απλά κλίκαρε σε μια διαφήμιση. Αλλά το LoI δεν σταματάει εδώ μόνο. Για παράδειγμα, ένας χρήστης που ήρθε από κάποιο mobile ad ή expandable ad ή web over συνήθως έχει μικρότερη αξία από ένα χρήστη που ήρθε από κάποιο μικρότερο και λιγότερο interactive property, όπως ένα Facebook right-side ad ή ένα text link ή ένα στατικό banner. Και ο λόγος είναι διπλός:

    (α) Αφενός, ο χρήστης που ήρθε από ένα mobile ή expandable ad έχει μεγάλη πιθανότητα να έκανε click κατά λάθος. Τα λεγόμενα mis-clicks ή accidental clicks, όταν ο χρήστης προσπαθεί απλά να αποφύγει μια διαφήμιση, είναι πολύ υψηλά σε αυτές τις περιπτώσεις. Στο mobile, τα accidental clicks ονομάζονται και “fat finger syndrome”.(β) Αφετέρου, ο χρήστης ο οποίος βρήκε, ξεχώρισε και κλίκαρε μια μικρή διαφήμιση σε σχέση με μία πιο μεγάλη έχει μεγαλύτερη αξία, αφού η μεγάλη διαφήμιση μπορεί να προσελκύσει μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών που απλά βρήκαν ενδιαφέρουσα τη διαφήμιση και όχι αναγκαστικά το ό,τι κρύβεται πίσω από αυτήν.

Σε ποια χαρακτηριστικά διαφοροποείται η επίσκεψη όμως; Και αυτό έχει σημασία:

  1. Bounce rate: Το κατά πόσον οι περισσότεροι χρήστες εξερευνήσανε το website ή όχι παίζει ρόλο. Άλλο να μπει κάποιος από λάθος και να φύγει κατευθείαν και άλλο να μπει κάποιος και να αναζητήσει στο περιεχόμενο του site αυτό που ψάχνει.
  2. Average Duration: Ο μέσος χρόνος της διάρκειας του χρήστη επηρεάζεται, ανάλογα με το από που ήρθε. Αυτό επηρεάζει και το πόσο content κατανάλωσε.
  3. Conversion Rate: Και φυσικά επηρεάζεται και το όποιο CR μετράμε. Ένας καλοστοχευμένος χρήστης μπορεί να ολοκλήρωσε το στόχο που έχουμε θέσει εμείς, είτε με το να δώσει το email του, να ολοκληρώσει κάποιο παιχνίδι ή να κάνει αγορά (αν έχουμε e-shop).

Online Marketing · Social Media

ctr · involvement · loi

Performance Team

Η ομάδα Performance της Socialab έχει σαν σκοπό να φέρει τα καλύτερα δυνατά hard KPIs σε κάθε καμπάνια: πωλήσεις, leads, εγγραφές και business objectives.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting