Promoted Post – Πότε θα πρέπει να το εφαρμόσω;
Η (όχι και τόσο) νέα δυνατότητα για promoted posts στο facebook αλλά και η υποβάθμιση της ορατότητας των posts από τα fanpages στο newsfeed των χρηστών δημιουργεί μία νέα ανάγκη για έξτρα budget στη διαχείριση των σελίδων στο facebook
Από τη στιγμή που ένα post δεν θα το δουν παραπάνω από το 15% των fan μιας σελίδας, τα promoted posts καλύπτουν αυτό το κενό.
Πότε όμως είναι η κατάλληλη στιγμή για να προωθήσετε ένα post; Γιατί δεν γίνεται να ξοδεύετε “άπειρα” λεφτά για κάθε post που κάνετε χωρίς να σας φέρνει τα μέγιστα αποτελέσματα.
Στην σελίδα convinceandconvert.com έχουν φτιάξει έναν άτυπο κανόνα με 4 παράγοντες που καθορίζουν αν ένα post πρέπει να γίνει promoted που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κι εσείς.
Οι παράγοντες αυτοί είναι:
- Θα είναι αυτό το posts relevant 4 μέρες μετά την δημοσιοποίησή του;
- Έχουν περάσει τουλάχιστον 6 ώρες από τότε που έγινε το posts;
- Υπάρχει link σε αυτό το posts ή ένα “call-to-action” που δημιουργεί μία επιθυμητή συμπεριφορά από τους fans;
- Έχει ξεπεράσει το 1% του engagement rate; (likes, comments, shares διά τον συνολικό αριθμό των fan);
Αν η απάντηση σε όλα αυτά είναι NAI, τότε είναι καλή ιδέα να προωθήσετε το post σας γιατί θα σας φέρει το αποτέλεσμα που θέλετε.