The New Stuff - Suit digital marketing

Πού επενδύουν πλέον περισσότερο οι marketers;

Mara Havaki


Με την έξαρση των social media, όπως είναι αναμενόμενο το advertising spending σε αυτά τα μέσα μεγαλώνει, καθώς όλο και περισσότεροι marketers και διαφημιστές αποφασίζουν να εντάξουν το digital στην επικοινωνιακή στρατηγική που σκοπεύουν να ακολουθήσουν για τα brands τους.

Σύμφωνα με μελέτες, όταν ερωτήθηκαν marketers για το πως θα κατανείμουν τα resources τους στο digital marketing, το 40% από αυτούς απάντησαν πως σχεδιάζουν να επενδύσουν το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού τους στο social media marketing. Ακολουθεί το mobile marketing, τα marketing analytics και το email marketing. 

investment

Σίγουρα δεν είναι τυχαίο που μέσα στις πρώτες επιλογές ενός marketer βρίσκονται οι συγκεκριμένες ψηφιακές ενέργειες. Πλέον, είναι σαφές πως μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών εκτίθεται σε πολλών ειδών online πλατφόρμες, όπου και ξοδεύει μεγάλο μέρος του ελεύθερου και μη χρόνου του. Έτσι είναι επόμενο, στο marketing plan κάθε εταιρίας να συμπεριλαμβάνεται το social, mobile και email marketing, αφού κάθε ένα από αυτά προσφέρει διαφορετικά σημαντικά οφέλη και «αγκαλιάζει» με το σωστό τρόπο το target audience του εκάστοτε brand.

  • Social Marketing

Αντί του παραδοσιακού μοντέλου marketing, το social marketing επιτρέπει σε όσους το εφαρμόσουν να απευθύνονται σε πολύ πιο στοχευμένο κοινό, που ενδιαφέρεται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχουν. Αυτό είναι το βασικότερο asset του, μιας και όσο πιο στοχευμένη είναι μία καμπάνια τόσο πιο αποτελεσματική είναι και τόσο πιο πολύ αυξάνονται οι πιθανότητες δημιουργίας ενός loyal community.

  • Mobile Marketing

To mobile marketing, όπως έχουμε ξαναπεί, είναι το μέλλον αφού η πλειοψηφία των χρηστών έχουν μετακινηθεί και προτιμούν πλέον για τη σύνδεσή τους στο internet τις mobile συσκευές. Έτσι, εκτός του ότι κάθε site και καμπάνια οφείλουν να είναι mobile-friendly, είναι απαραίτητο να αναπτυχθούν στρατηγικές mobile marketing για τη στόχευση του συγκεκριμένου κοινού με πρωταρχικό στόχο να παρέχεται το καλύτερο δυνατό user experience.

  • Email Marketing

Τo email marketing γνωρίζει κι αυτό άνθηση κυρίως λόγω της πιο προσωποποιημένης φύσης του, καθώς το σωστό και δυναμικό περιεχόμενο ενθαρρύνει το κοινό να επικοινωνήσει και γενικότερα να αναπτύξει μία πιο interactive συμπεριφορά απέναντι στο brand.

  • Marketing Analytics

Ας μην ξεχνάμε όμως και τα marketing analytics, καθώς χωρίς αυτά δε θα μπορούσαμε να αξιολογήσουμε την απόδοση όλων των παραπάνω digital κινήσεών μας. Τα analytics μας εξασφαλίζουν τα data που είναι απαραίτητα για την παρακολούθηση της απόδοσης μίας ενέργειάς μας, για τη συλλογή feedback, όπως και για να εστιάσουμε σε τυχόν ελλείψεις ώστε να τις βελτιώσουμε.

Ωστόσο, σίγουρα η χρήση του digital αποτελεί μία πρόκληση. Κυρίως επειδή όποιος το εφαρμόζει θα πρέπει να είσαι σε θέση να εντοπίζει τα πιο “relevant” δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Αυτό είναι απαραίτητο, προκειμένου να προσφέρεται στο κοινό μία περισσότερο personalized εμπειρία, η οποία θα βοηθήσει σε δύο επίπεδα. Αφενός, το κοινό πλέον είναι περισσότερο απαιτητικό και έχει μειωμένη ανοχή, άρα περιμένει να δει κάτι που το ενδιαφέρει και του παρέχει κάτι το ξεχωριστό. Αφετέρου, με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται το πολυπόθητο engagement και το brand advocacy από τους ίδιους τους χρήστες.

Καταλήγουμε λοιπόν πως όταν το κοινό αντιλαμβάνεται ένα μήνυμα ως προσωπικό δεν το εκλαμβάνει ως διαφήμιση. Κρατώντας αυτό στο μυαλό και χρησιμοποιώντας σωστά τα παραπάνω «χρυσά εργαλεία» του digital marketing, κάθε marketer βρίσκεται πιο κοντά στην επίτευξη των εταιρικών του στόχων.

Advertising · Mobile Marketing · Online Marketing · Social Media

digital marketing · email marketing · investment · Mobile · Social Media

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

7 tips για δημιουργία Video περιεχομένου που αυξάνει το Conversion Rate

»

E-Commerce Copywriting και πώς να θριαμβεύσετε

»

Τι είναι τα Marketing Funnels και ποιά τα οφέλη τους

»

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει το digital marketing;

»

Η χρησιμότητα ενός Microsite

»

4 συμβουλές για να ενισχύσεις τα Social Media σου

»

Πώς να αυξήσεις το traffic μέσω των Instagram Stories

»

Πώς μπορούν οι εταιρείες να διαφημιστούν στο Snapchat?

»

Πώς οι UGC καμπάνιες θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις το κοινό σου

»

Πότε είναι οι καλύτερες ημέρες και ώρες για να κάνεις post στο Facebook

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο