The New Stuff - Suit digital marketing

SEO: Θα υπάρχει για πάντα;

Leonidas Perntetzis


Δεν είναι λίγοι εκείνοι που αναρωτιούνται γιατί συνεχίζει να υπάρχει το SEO, ή αν θα συνεχίσει να υπάρχει για πάντα, εφόσον οι μηχανές αναζήτησης δεν έχουν κέρδος από αυτό και τα οργανικά αποτελέσματα.

seo-planning

Για πάμε λοιπόν να δούμε μαζί μερικά ενδιαφέροντα points:

Εμπιστοσύνη
Είναι γεγονός πως αρκετοί χρήστες εμπιστεύονται τα οργανικά αποτελέσματα πολύ περισσότερο από τα πληρωμένα (PPC ads). Πολλές φορές αυτό συμβαίνει γιατί γνωρίζουν πως τα δεύτερα αποτελέσματα είναι paid και έτσι τα θεωρούν προϊόντα διαφήμισης και ίσως όχι τόσο αντικειμενικά. Αυτό δίνει σημαντικό προβάδισμα στο SEO, εφόσον έτσι δίνεται η επιλογή στον κόσμο για ποιοτικά αποτελέσματα κάτι το οποίο επιθυμούν και οι μηχανές αναζήτησης.

Τύπος έρευνας και συμπεριφορές
Όταν ένας χρήστης ενδιαφέρεται για πληροφορίες το SEO είναι πάντα καλύτερο και πιο ποιοτικό, όμως όταν ο χρήστης είναι σε κατάσταση ενδιαφέροντος προς κάποια αγορά η PPC μέθοδος έχει καλύτερα αποτελέσματα. Οπότε πάλι η μηχανή αναζήτησης φροντίζει να καλύψει και τις δύο απαιτήσεις, τόσο ποιοτικά αποτελέσματα με βάση το SEO και αλγοριθμικά κριτήρια όσο και διαφημίσεις.

Διαφορετικά αποτελέσματα
Το SEO και το PPC προσφέρουν διαφορετικά αποτελέσματα και έχουν σκοπό να στοχεύσουν όσο καλύτερα γίνεται ως προς το ενδιαφέρον του χρήστη που πραγματοποιεί την οποιαδήποτε αναζήτηση με το ανάλογο keyword. Επομένως, όσο η μηχανή αναζήτησης συνεχίζει να προσφέρει τα αποτελέσματα που ψάχνει και επιθυμεί ο εκάστοτε χρήστης, είτε είναι πληρωμένα είτε είναι οργανικά, τόσο αυτός μένει ικανοποιημένος.

Engagement
Όσο πιο ποιοτικά είναι τα οργανικά αποτελέσματα τόσο περισσότερους χρήστες προσελκύουν στην μηχανή αναζήτησης. Αυτό εξηγεί το γιατί οι μηχανές αναζήτησης πρέπει να κάνουν τα γνωστά “αλγοριθμικά Updates” προκειμένου τα αποτελέσματα να είναι πιο αληθή και ποιοτικά, όπως π.χ. η Google με το Penguin.

Οικονομική διαφορά και επιλογές:
Παρόλο που το SEO και το PPC έχουν διαφορά στο κόστος, ο συνδυασμός τους είναι ιδανικός διότι πριν ολοκληρωθεί το SEO σε ένα Website και βρεθεί στην πρώτη σελίδα της μηχανής αναζήτησης καλό θα ήταν να χρησιμοποιηθεί PPC έτσι ώστε να εξασφαλισθεί διαφήμιση, ή ακόμα και πωλήσεις, νωρίτερα. Εφόσον λοιπόν η επιχείρηση πληροί τις SEO ποιοτικές προδιαγραφές και το σωστά δομημένο περιεχόμενο, θα βρεθεί στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων όπου και συνήθως το κόστος του SEO είναι ακριβότερο καθώς είναι και πιο ποιοτικό.

Έτσι, συμπεραίνουμε πως το SEO και το PPC από τα οποία έχουν κέρδος οι μηχανές αναζήτησης είναι άμεσα συνδεδεμένα και το ένα βοηθάει το άλλο ως προς τα ποιοτικά και χρήσιμα αποτελέσματα που αναζητά ο κάθε online χρήστης.

Θεωρείται, λοιπόν, πως δεν θα σταματήσει να είναι χρήσιμο το SEO, γιατί τα κριτήρια που είναι απαραίτητα ώστε μια ιστοσελίδα να βρεθεί στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων συχνά μεταβάλλονται. Αυτή ακριβώς είναι και η δουλειά του SEO Expert, να αντιλαμβάνεται αυτές τις αλλαγές και να φροντίζει να αξιοποιούνται με τον καταλληλότερο τρόπο ώστε να «έρχονται» τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Ολοκληρώνοντας, αρκεί μόνο να αναρωτηθούμε, «Πόσο αξιόπιστη θα θεωρείται μία μηχανή αναζήτησης αν όλα τις τα αποτελέσματα είναι paid;».

Online Marketing · Search · SEO

ppc · search · search engine optimization · seo

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Leonidas Perntetzis

Ο Λεωνίδας έχει σπουδάσει Marketing και Web Design. Τα τελευταία 4 χρόνια ασχολείται αποκλειστικά με το SEO / SEM και το γενικό φάσμα του Web Marketing. Σήμερα εργάζεται στη Socialab ως SEO / SEM Manager.

Recently Published

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

»

Διαχειριζόμενοι την προσδοκία: Τα 4 κλειδιά για να γεφυρώσετε το κενό εμπειρίας χρήσης.

»

3 Tips για να αναπτύξετε το Brand σας μέσω του Facebook

»

5 επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες των τελευταίων δεκαετιών

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο