The New Stuff - Suit digital marketing

To YouTube εισάγει κάτι καινούργιο: Data Alerts & Insights

Laoura Dimitriou


Το αγαπημένο, σε όλους μας, YouTube ανακοίνωσε τη διάθεση της νέας, ακόμα πιο ενημερωμένης έκδοσης του Creator Studio App. Η συγκεκριμένη εφαρμογή έχει ως στόχο να βοηθήσει τους χρήστες να μεγιστοποιήσουν το περιεχόμενο στο κανάλι τους.

img_16

Η νέα αυτή προσθήκη, η οποία ακούει στο όνομα “Data Cards“, δηλώνει ως απώτερο σκοπό αρχικά, να ενημερώσει τους δημιουργούς της εφαρμογής σχετικά με την αλληλεπίδραση των χρηστών με τα κανάλια και παράλληλα να τους προσφέρει μικρά μυστικά ως προς την εκμετάλλευση των παραπάνω δεδομένων για το δικό τους συμφέρον.

Ο YouTube Creator Blog ουσιαστικά δήλωσε:

“Our data cards provide simple and easy ways to understand your channel stats and suggest ways you can grow your channel. You’ll also get links to education resources based on your channel needs to help you bolster your skills.” 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ενημέρωσης αποτελεί η εμφάνιση spike σε προγραμματισμένη προβολή. Μέσω της εφαρμογής, ο αρμόδιος θα λάβει σχετική ειδοποίηση, όπως “One of your videos just had a sudden spike in watch time”.

Σε αυτό το σημείο, η εφαρμογή προμηθεύει στον αρμόδιο όλες εκείνες τις απαραίτητες ειδοποιήσεις ως δείγμα επιπλέον συμβουλής, σχετικά με τον τρόπο εντοπισμού και απομάκρυνσης πιθανού spike, αλλά και την πραγματική υποβόσκουσα αιτία και σημασία του φαινομένου αυτού. Η εφαρμογή προτείνει πολλαπλούς τρόπους, με τους οποίους μπορεί να αντιμετωπιστεί παρόμοια αύξηση της εμφάνισης, συμπεριλαμβανομένου της διάδρασης με τους νέους χρήστες, είτε μέσω των σχολίων κάτω από τα βίντεο, είτε προσδιορίζοντας τα στοιχεία εκείνα του βίντεο, τα οποία οδηγούν στο διπλασιασμό του ποσοστού ενδιαφέροντος για το συγκεκριμένο engagement.

youtubedirector

Καταγράφεται ως η πιο πρόσφατη προσπάθεια από την πλευρά του YouTube, προκειμένου να προσφέρει στους creators όσο το δυνατόν περισσότερες και πιο χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την πλατφόρμα. Λίγο πιο παλιά, περίπου τον Ιούνιο, το YouTube έφερε στα φώτα της δημοσιότητας μία ολοκαίνουρια εφαρμογή, την Director app. Η συγκεκριμένη δημιουργήθηκε προκειμένου να λειτουργήσει ως αρωγός για όλους τους χρήστες-οδηγούς αναφορικά με τη δημιουργία ενός καταπληκτικού βίντεο. Η ενημερωμένη έκδοση της εφαρμογής κινείται στα χνάρια της Google, γύρω από την πρόσφατη ενσωμάτωση των Automated Insights στα Google Analytics. Και αυτά με τη σειρά τους προσφέρουν παρόμοιες ειδοποιήσεις και συστάσεις, βασιζόμενες στα Insights data.

*Να υπενθυμίσουμε, βέβαια, ότι το YouTube είναι ένα από τα βασικότερα μέλη της οικογενείας Google.

Με ιδιαίτερα αυξημένο το ποσοστό του ανταγωνισμού μεταξύ των βίντεο από παρόμοιες πλατφόρμες, το YouTube θέτει υψηλά τον πήχη των απαιτήσεών του. Προσπαθώντας να κρατήσει τους χρήστες σε συνεχή εγρήγορση, τους παρέχει τη μέγιστη δυνατή διαφάνεια γύρω από τα δεδομένα της σελίδας και των καναλιών, ώστε να τους βοηθήσει να εξελιχθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Και προκειμένου να πετύχει την επιθυμητή διαφάνεια, το YouTube επίσης έφερε στην επιφάνεια νέα στατιστικά στοιχεία, σχετικά την πετυχημένη χρήση της επισήμανσης για τον εντοπισμό και την άμεση απομάκρυνση του περιεχόμενου, το οποίο παραβιάζει τις πρωταρχικές νομικές κατευθυντήριες γραμμές της εφαρμογής.

Πρόσφατα το YouTube δήλωσε

“Over 90 million people have flagged videos on YouTube since 2006 – that’s more than the population of Egypt – and over a third of these people have flagged more than one video.”

Το YouTube δηλώνει ότι, μόνο το έτος 2015, απέσυρε περισσότερα από 92 εκατομμύρια βίντεο επειδή εμφάνιζαν στοιχεία παραβίασης της πολιτικής του. Προκειμένου να συμβεί το παραπάνω υπήρξε άμεση συνεργασία τόσο της επισήμανσης ως ακατάλληλο περιεχόμενο από την πλευρά των ίδιων των χρηστών, όσο και της άριστης λειτουργίας της τεχνολογίας ανίχνευσης spam από την πλευρά της εφαρμογής. Οι προαναφερόμενες παραβιάσεις, συχνά περιέχουν βίαιο περιεχόμενο, με τη μορφή είτε απειλών είτε παραβιάσεων των δικαιωμάτων copyright. Ο αριθμός των επισημάνσεων, ως παράνομο περιεχόμενο από την πλευρά των χρηστών ανά ημέρα, μπορεί να ξεπεράσει το 25%, χρόνο με το χρόνο.

flagging-101

Με το Facebook κυριολεκτικά σε απόσταση αναπνοής να συνεχίζει τις επιδρομές στις δυνατότητες και τη λειτουργία του βίντεο, το YouTube κρατάει δυναμικά την κυρίαρχη θέση στο χώρο του online βίντεο, τουλάχιστον για το άμεσο μέλλον. Ακόμα και αν δεν πραγματοποιεί κάποια εντυπωσιακή και πρωτότυπη αλλαγή ή ενημέρωση αναφορικά με τη λειτουργία του live streaming, μπορεί κανείς εύκολα να στοιχηματίσει ότι το YouTube κρατάει καλά κρυμμένα τα δικά του σχέδια. Σχέδια, τα οποία σχετίζονται άμεσα με την εγκατάσταση βελτιωμένων κοινοτικών συνδέσεων και τα οποία θα κατοχυρώσουν τη διατήρηση του στέμματος στο Βασίλειο των βίντεο.

Advertising · Data · Google · Online Marketing · Social Media · YouTube

advertising · digital marketing · google · youtube

Agencies · Brand & Marketing Managers

Media

Laoura Dimitriou

Η Λάουρα ολοκλήρωσε τις σπουδές της ως Αρχιτέκτων Μηχανικός στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και συνεχίζει κάνοντας μεταπτυχιακό στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, Executive MBA-Διοίκηση Επιχειρήσεων Για Στελέχη. Ο χώρος του Digital Marketing κρύβει μια ιδιαίτερη ενεργητικότητα και πολλά μυστικά προς εξερεύνηση. Αυτός ήταν ο λόγος που επέλεξε να τον ανακαλύψει βήμα βήμα...

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting