The New Stuff - Suit digital marketing

Youtube Ads Leaderboard 2015

Nontas Karavias


Κάθε χρόνο η Google φτιάχνει λίστες με τα “καλύτερα” βίντεο της χρονιάς. Και όπου “καλύτερα” βάλτε “top trending”, τα βίντεο δηλαδή που άρεσαν, πήραν τα περισσότερα views και μοιράστηκαν οι χρήστες. Αυτό γίνεται επίσης και με τις διαφημίσεις, καθώς οι marketeers έχουν καταλάβει την αξία του βίντεο στην online διαφήμιση και επενδύουν σε υψηλής ποιότητας video με εξαιρετικό περιεχόμενο.

YouTube-Ads-Leaderboard-pubdigitale
Η Google λοιπόν, λαμβάνει υπόψη τους παράγοντες όπως ο χρόνος παρακολούθησης, οι οργανικές προβολές, το engagement και το audience retention και φτιάχνει τα “YouTube Ads Leaderboard” κάθε μήνα, αλλά και στο τέλος κάθε έτους.

Αυτές ήταν οι top 10 διαφημίσεις του Youtube για όλο το 2015:

  1. Clash of Clans: Revenge (Official Super Bowl TV Commercial)
  2. Hyundai : A Message to Space
  3. Love Has No Labels | Diversity & Inclusion | Ad Council
  4. Boom Beach: Speech (Official TV Commercial)
  5. adidas: Unfollow feat. Leo Messi
  6. Always #LikeAGirl – Unstoppable
  7. Durex – #Connect – Official
  8. Samsung Galaxy S6 and S6 edge – Official Introduction
  9. “Slap her”: children’s reactions
  10. Budweiser USA: #BestBuds | 2015 Budweiser Super Bowl Commercial “Lost Dog”

Το top 10, όπως βλέπουμε, περιλαμβάνει διαφημίσεις ευρείας γκάμας προϊόντων και αυτές έχουν συνήθως κοινή συνισταμένη, είτε το χιούμορ είτε την έγερση δυνατών συναισθημάτων, είτε κάποιο ευαίσθητο κοινωνικό θέμα, όπως πχ. ο ρατσισμός.

Η Google βέβαια φτιάχνει και leaderboards και για καθεμία χώρα ξεχωριστά. Έτσι έχουμε τα ελληνικά “YouTube Ads Leaderboard” για το 2015.

Η πιο δημοφιλής διαφήμιση για πέρσι ήταν αυτή του Nescafe με την πολύ πρωτότυπη και φρέσκια καμπάνια “Σώσε το σκιουράκι”, η οποία πλαισιωνόταν και με interactive στοιχεία. Από κοντά ακολούθησε και αυτή της actionaid που μας προτρέπει να δράσουμε κατά του ρατσισμού και της ξενοφοβίας, ενός θέματος πολύ ευαίσθητου για τους Έλληνες του σήμερα.

Από εκεί και πέρα, χαρακτηριστική είναι η παρουσία 2 πολιτικών διαφημίσεων στη λίστα που δείχνει πως ακόμα και τα πολιτικά μας κόμματα, παρά την πολύ συντηρητική τους φύση, έχουν αρχίσει να εκτιμούν τα οφέλη της online διαφήμισης. Η παρουσία της Lacta, του Jumbo και της NIVEA δεν είναι έκπληξη καθώς είναι brands που έχουν αναδείξει σπουδαία παρουσία στον διαφημιστικό χώρο στο παρελθόν. Η Mythos ανταμείβεται, καθώς χρησιμοποιεί έξυπνα και με χιούμορ έναν άνθρωπο που αναδείχτηκε μέσα από το Youtube. Η λίστα συμπληρώνεται με 2 διεθνή βίντεο της Samsung από το λανσάρισμα του S6, που πλαισίωσαν το hype εκείνης της περιόδου για το νέο της κινητό.

Αυτή είναι η ολοκληρωμένη λίστα:

  1. Σώσε το σκιουράκι (nescafe)
  2. Ρατσιστική επίθεση σε στάση λεωφορείου (κοινωνικό πείραμα) (actionaid)
  3. Ο Κοντοπίδης είναι yolo! (Mythos)
  4. Ελπίδα! (ΣΥΡΙΖΑ)
  5. Εμείς φτιάχνουμε το γήπεδο (Νέα Δημοκρατία)
  6. Jumbo Χριστουγεννιάτικα Στολίδια (Jumbo)
  7. Κάνε το βήμα – Επεισόδιο 1 (Lacta)
  8. NIVEA #Mama_Eixes_Dikio (NIVEA)
  9. Samsung Galaxy S6 and S6 edge – Official Introduction (Samsung)
  10. Samsung Galaxy S6 edge+ : Official Introduction (Samsung)

Advertising · Case Studies · Google · Online Marketing · Video · Viral · YouTube

ads leaderboard · top 10 · video · youtube

Agencies · Brand & Marketing Managers

Nontas Karavias

Ο Νώντας εργάστηκε για 4 χρόνια σε φαρμακευτική βιομηχανία αλλά συνειδητοποίησε πως η δυναμικότητα και οι ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει ο χώρος του digital marketing είναι αυτά που του δίνουν το κίνητρο να δημιουργήσει. Πλέον είναι ο Media Manager στη Socialab και παράλληλα κάνει το μεταπτυχιακό του Marketing στο ALBA Graduate Business School.

Recently Published

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

»

Διαχειριζόμενοι την προσδοκία: Τα 4 κλειδιά για να γεφυρώσετε το κενό εμπειρίας χρήσης.

»

3 Tips για να αναπτύξετε το Brand σας μέσω του Facebook

»

5 επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες των τελευταίων δεκαετιών

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο