The New Stuff - Suit digital marketing

YouTube Interactive Cards: Νέα μορφή διαφήμισης

Performance Team


Μία νέα υπηρεσία διαφήμισης στο YouTube έκανε την εμφάνισή της. Αναφερόμαστε στις interactive YouTube Cards που έρχονται, με σκοπό να δώσουν στους διαφημιζόμενους περισσότερες επιλογές και τρόπους για να προωθήσουν τα προϊόντα/υπηρεσίες τους και να αυξήσουν το Conversion Rate τους.

Με τις interactive YouTube Cards έχει κανείς τη δυνατότητα, συνδυάζοντας κείμενο και εικόνα, να αυξήσει το engagement με το χρήστη, οδηγώντας τον σε νέες υπηρεσίες και προϊόντα, με τη βοήθεια της δυναμικής του visual που σου παρέχουν όχι μόνο σε desktop, αλλά και σε mobile συσκευές.

1

Για την ώρα μπορούμε να επιλέξουμε μεταξύ 6 τύπων «καρτών»: Video, Playlist, Merchandise, Fundraising, Fun Funding και Associated Website. Οι συγκεκριμένες «κάρτες» πρόκειται σταδιακά να πάρουν την θέση των Annotations.

Αν θέλετε να δείτε πως λειτουργούν οι «κάρτες» αυτές, μπορείτε να παρακολουθήσετε τα παρακάτω βίντεο, όπου θα δείτε επάνω δεξιά ένα μήνυμα με το i δίπλα του, ή σκέτο το i, και αν κλικάρετε επάνω θα σας ανοίξει μία ΥouTube card.

2

3

Youtube Card για merchandising

Αν παρατηρήσετε, στην επάνω δεξιά γωνία του video, εμφανίζεται το εικονίδιο με το  i.

[youtube= https://www.youtube.com/watch?t=15&v=AskAQwOBvhc]

Youtube Card για Fundraising

Όπως με τα fundraising annotations, έτσι και οι fundraising cards μπορούν να οδηγούν τους χρήστες απευθείας σε fundraising sites.

[youtube= https://www.youtube.com/watch?t=26&v=XMsXGJDJ9LQ]

Youtube Card για Video

Αυτή η κάρτα μπορεί να οδηγεί σε ένα άλλο YouTube video, πατώντας το εικονίδιο i στην πάνω δεξιά μεριά του video.

[youtube= https://www.youtube.com/watch?v=t95-vzQSvmE]

Το ΥouTube αναφέρει επίσης ότι αυτό που σχεδιάζει είναι να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να προσφέρουν στους χρήστες τους την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Αυτό θα επιτευχθεί με την πάροδο του χρόνου, όπου θα εμφανίζει τις πιο σχετικές «κάρτες» στον χρήστη με βάση τη συμπεριφορά του και τη συσκευή που χρησιμοποιεί. Αυτό δε μας προκαλεί και τόσο μεγάλη εντύπωση, μιας και το YouTube ανήκει στην Google, της οποίας η πολιτική είναι να παρέχει την πιο ποιοτική και σχετική πληροφορία για το χρήστη.

Επίσης μέσω του YouTube Analytics δίνεται η δυνατότητα στο διαφημιζόμενο να μετρήσει την απόδοση των «καρτών» του.

Δημιουργήσετε μία YouTube Card με 5 απλά βήματα:

  1. Κάνετε sign in με το email σας στο κανάλι σας στο YouTube και πηγαίνετε στο Video Manager. Εκεί επιλέγετε το Video, στο οποίο θέλετε να δημιουργήσετε τις «κάρτες» σας, και κάνετε click στο Edit.
  2. Κάνετε click στην κορυφή του μενού επάνω δεξιά στο κουμπί «Cards» και έπειτα «κλικάρετε» το «Add Card».
  3. Κάνετε ξανά click στο «Add Card» για να ανοίξετε το παράθυρο δημιουργίας και να επιλέξετε τον τύπο της «κάρτας» που θέλετε να προσθέσετε. Προσθέστε ένα URL στο οποίο θέλετε να οδηγεί η κάρτα σας και το οποίο είναι σχετικό με αυτό που διαφημίζετε στην κάρτα σας.
  4. Κάνετε Upload την εικόνα που θέλετε να εμφανίσετε για την «κάρτα» σας, ή επιλέξτε μια από αυτές που σας προτείνει το YouTube, και φτιάξτε τον τίτλο σας και το call to action κείμενό σας.
  5. Κάνετε click στο «Create Card» και είστε έτοιμοι.

4

Το YouTube δηλώνει ότι για κάθε Video μπορούν να δημιουργηθούν 5 «κάρτες». Επίσης, όποτε χρειαστεί δίνεται η δυνατότητα edit ή διαγραφής.

Περισσότερες πληροφορίες ή βοήθεια σχετικά με τις νέες αυτές «κάρτες» μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site του YouTube.

Advertising · How To · Online Marketing · YouTube

youtube · youtube cards

Performance Team

Η ομάδα Performance της Socialab έχει σαν σκοπό να φέρει τα καλύτερα δυνατά hard KPIs σε κάθε καμπάνια: πωλήσεις, leads, εγγραφές και business objectives.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting